Následky
Důsledkem boje, přetížení, některých tahů nebo tahu PJ může být nějaký následek. Následek znamená postih -1STÁLE na jednu z vlastností (určí PJ nebo hráč provádějící tah, co následek způsobuje). Následky jsou kumulativní, pokud jich postava utrží víc, mohou postihnout více vlastností, nebo jednu vlastnost opakovaně.
Nejčastější následky si zde uvedeme přímo:
PŘETÍŽENÍ
PŘETÍŽENÍ není následek v pravém slova smyslu, je to spíš stav, do kterého se postava dostane, pokud nese víc věcí, než je pro ni obvyklé. Odstraní se prostě tím, že si hrdina přebytečný náklad zase odloží. O tom, co postava běžně unese, se víc dozvíš v kapitole Vybavení.
ÚNAVA
Některé tahy mají za následek ÚNAVU. ÚNAVA se odstraní vždy, když TÁBOŘÍŠ, bez ohledu na to, zda úplně odpočíváš, držíš hlídku, nebo provádíš některou ze specifických věcí, které mohou některá povolání při táboření provádět.
JIZVA
Následkem neléčení nebo neúspěšného léčení TZ či KO je JIZVA. JIZVU může odstranit toliko hraničářské léčení, pokročilý lektvar, dostatečně schopná cizí postava nebo se sama vyléčí mezi VÝPRAVAMI.