Barbaři
Dlouhé odloučení od civilizace způsobilo, že tvá rasa je o něco drsnější a méně obratný než obyčejní lidé. Vynahrazuje si to ale vyšší silou či odolností.
Obsah
Základní vlastnosti
SIL: 0; OBR: -1; ODL: 0; INT: 0; CHA: -1
Rasové tahy
Barbaři mohou mít vrozený tah PO VZORU PŘEDKŮ.
PO VZORU PŘEDKŮ
Pokud bojuješ beze zbroje po vzoru tvých předků, tvá kůže má KZ1. Pokud si vyrobíš brnění z kůže zvířete, které jsi sám zabil, toto brnění má KZ2, ale zatěžuje tě, jako by mělo KZ1.
V PUSTINĚ JAKO DOMA
Pokud poprvé ODHADUJEŠ SITUACI v pustině (ruiny staré civilizace, poušť, neschůdné hory, ledové pláně, apod.), máš:
- o jednu otázku více
- navíc možnost zeptat se na historii tohoto místa
{{poznámka|Pokud hrajete se silnými příběhovými pravomocemi hráčů, je možné nahradit otázku přímo popisem historie místa od hráče.}
NIC MNE NEZASTAVÍ
Pokud se pokoušíš něco PŘEKONAT SILOU, máš o 1 volbu více, než je obvyklé
NÁJEZDNÍK
Používáš-li sílu tam, kde by se patřilo překážku překonat mrštností a obratností, naděláš u toho velké množství vedlejších škod, ale hoď+SIL místo hoď+OBR.
Rasové vybavení
Můžeš navíc nosit jednoruční ZÁLOŽNÍ nebo BĚŽNOU zbraň navíc.