Jařík:(4)

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
 Ty: „Nalákáme je pasti,“ navrhnu.
 Dyndara: „Skvělý nápad,“ odpovím a dodám, „ty budeš návnada." Usměje se. 
 Obrein: "My si s Dyndarou vlezeme tady do křoví a ty začni tropit nějaký hluk. Třeba řvi bolestí, jako že jsi sem spadl shora a máš vyvrknutý kotník. To by je mohlo nalákat.“ 
 Ty: Nasucho polknu a kývnu. Asi je opravdu lepší, když návnada bude nejslabší bojovník, od pohledu nezkušený mladík. A ti zkušení budou v krytu a snáze tak vpadnou skřetům do zad. Dyndar s Obreinem se tedy ukryjí. Vezmu velký kámen a hodím ho do křoví, aby to pořádně zarachotilo. Potom zakřičím „Auauauvajs, to bolí, asi jsem si vyvrkl kotník! Kam jsem to spadl? A jak se odsud dostanu?“ 

Snažíš se nalákat skřety do pasti. To by ve hře odpovídalo tahu LÉČKA, jehož zjednodušenou variantu si nyní vyhodnotíš. U něj záleží na tom, jak chytře past nastražíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti a přičti k nim hodnotu tvé inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností.

  • 10 a více:
    • Vlákal jsi nic netušící a neopatrné skřety do pasti (9)
  • 7 – 9:
    • Skřeti se zastavili kousek od tebe a dohadují se, co s tebou. Nejsou ostražití, ale nevlezli Dyndarovi a Obreinovi do rány. (10)
    • Skřeti vlezli do pasti, je ale vidět, že tuší léčku. Postupují opatrně, luky v rukou, připraveni postavit se případnému útoku. (TBD)
  • 6 a méně:
    • Vybral sis ke svému předstírání místo příliš blízko skřetům a příliš daleko od tvých společníků. Skřeti tě chytili a vlečou tě pryč dřív, než Dyndar a Obrein stihnou zareagovat. (11)