Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Magie a kouzla

Přidáno 668 bajtů, 10. 11. 2019, 14:51
Kouzlo
* Více kouzel může být reprezentováno stejným tahem. Např. sugesce, hypnóza a iluze vychází ze stejného tahu, ale jejich projev v příběhu se liší
* Kouzlo také může sloužit jen jako prostředek k provedení běžného tahu nebo k vyhodnocení tahu nestvůr. V takovém případě na tah hoď+{{MAG}}y místo původní vlastnosti. Kouzlo může mít ve svém popisu dodatečné informace, rozšiřující nebo pozměněné volby pro daný tah.
* Drobné magické triky, které drobně pomáhají nebo je provádíš jen na efekt můžeš provádět i zcela bez hodu.
Maximální počet {{MAG}}ů započtených do hodu na kouzlo jsou 3.
Alchymistické výrobky, které nemají vlastní tahy, jsou vlastně předpřipravená kouzla. Jejich účinek určí {{Alchymisté|alchymista}} při výrobě a trvanlivost je VÝPRAVA (pár dní). Zkrátka pokud hraješ alchymistu, nejsi podomní prodavač před rokem připravených lekvarů, ale místo toho musíš pružně reagovat na to, co se na výpravě děje a své výrobky raději připravovat na míru.
 
Magii můžeš používat i mimo boj, bez hodu, nebo je-li potřeba, vyber odpovídající obecný tah, ale hoď+{{MAG}}y, např.:
* Výboj čisté magie s klepavým zapraskáním poškodí/otevře neživý předmět (např. zámek na truhle, dveřích) – použij tah {{PŘEKONÁNÍ SILOU}}, ale hoď+{{MAG}}y.
* Světlo či oheň poslouží jako návnada - použij tah {{LÉČKA}}, ale hoď+{{MAG}}y.
* Zeleným bleskem se pokusíš rozštípnout vedví kmen, který na tebe padá - použij tah {{NAVZDORY NEBEZPEČÍ}}, ale hoď+{{MAG}}y.

Navigační menu