Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Vybavení

Přidáno 816 bajtů, 4. 11. 2019, 22:58
Nouzové zbraně
== Nátěry na zbraně a zvláštní projektily ==
Na některé bytosti platí, když jsou zbraně zhotoveny z netradičního materiálu (např. šípy se stříbrnými hroty, osikový kolík), natřené specifickým nátěrem (např. česnekem, vlčím morem nebo veverčím sádlem), případně jde o flakón s neobvyklou tekutinou (např. svěcenou vodu). V takovém případě se vlastnosti zbraně nemění (nebo vyber nejbližší podobnou zbraň), ale PJ má v Bestiáři například pro daný typ útoku uvedené jiné KZ, než obvykle.
 
== Nouzové zbraně ==
Pokud používáš místo zbraně nějaký obyčejný předmět (třeba nohu od židle či pánvičku) nebo používáš zbraň jinak, než k čemu je určena (např. střelnou zbraň v boji zblízka, úder hruškou meče nebo toporem sekery), potom:
* dokážeš-li alespoň trochu využít charakter zbraně (např. na vzdálenost DOTYK přeci jen zvládneš z natažené kuše vystřelit nebo se toporem sekery rozmáchnout), počítej si její SZ, ale nezapočítávej si její vlastnosti. U předmětů, jako noha od židle nebo pánvička SZ odhadni podle velikosti.
* je-li to opravdu nouzové použití (např. kuší někoho praštíš do hlavy, nebo se o topor sekery přetahuješ s nepřítelem, co ho drží ve spárech), počítej si SZ:1 a nezapočítávej si její vlastnosti.
= Magické předměty =

Navigační menu