Jařík:(6): Porovnání verzí

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
 
(Není zobrazeno 5 mezilehlých verzí od stejného uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
'' Připlížil ses za Dyndara i Obreinem tmou a teď jste ukrytí v křoví na kraji skřetího tábořiště. Čtveřice skřetů o vás zjevně netuší, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí jejich velitel a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Moment překvapení je na vaší straně.''
+
Výsledkem hodu a tahu {{HLAVNĚ NENÁPADNĚ}} a volby, která byla pro jednoduchost udělána za tebe, je situace, ve které máte dost času na to si tábořiště prohlédnout a ještě provést něco dalšího. Teprve chvíli poté dojde k vašemu prozrazení. Tomu odpovídá i to, co budeš ty nebo PJ popisovat.  
'' "Obhlédni situaci", vybídne tě Obrein.''
 
  
Nechceš-li riskovat, rovnou rozhodni, co uděláte {{Jařík|5}}.
+
'' '''Ty''': Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají?''
 +
'' '''PJ''': Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Na místě jsou ještě věci šestého skřeta, toho ale nikde nevidíte.''
 +
'' '''Dyndara''': Viděla jsem dost. Stáhnu se zpět a domluvíme se, co dál.''
 +
'' '''Obrein''': Já se také raději odplížím.''
  
Poslechneš-li Obreina a chceš zjistit něco o situaci, ve které se nacházíš, jde o tah {{ODHAD SITUACE}}, který si teď zjednodušeně vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence ({{INT}}) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
+
Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou vrátit s přáteli {{Jařík|35}}.
 +
 
 +
Můžeš ale využít času, který vám získal předchozí úspěch, a zjistit o situaci trochu víc, i když s určitým rizikem. Chceš-li to udělat, jde o tah {{ODHAD SITUACE}}, který si teď můžeš zjednodušeně vyhodnotit. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence ({{INT}}) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
  
 
* 10 a více:
 
* 10 a více:
** Odhadl jsi, který skřet je náčelník, že skřetů je celkem šest a jeden se někde ukrývá a také který z nich je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte {{Jařík|5}}.
+
** Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník, chybějící si šel odskočit k potůčku a víš, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte {{Jařík|35}}.
 
* 7 – 9:
 
* 7 – 9:
** Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou .Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte  {{Jařík|5}}.
+
** Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte  {{Jařík|35}}.
*** Odhadl jsi, který skřet je náčelník.
+
*** Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník.
*** Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá.
+
*** Odhadl jsi, že chybějící skřet si šel odskočit k potůčku.
*** Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá.
+
*** Odhadl jsi, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší.
{{Jařík|7}}.
 
 
* 6 a méně:
 
* 6 a méně:
 
** Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. {{Jařík|11}}.
 
** Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. {{Jařík|11}}.
 +
 +
Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou vrátit za ostatními a domluvit se, co uděláte {{Jařík|35}}:

Aktuální verze z 4. 10. 2020, 14:41

Výsledkem hodu a tahu HLAVNĚ NENÁPADNĚ a volby, která byla pro jednoduchost udělána za tebe, je situace, ve které máte dost času na to si tábořiště prohlédnout a ještě provést něco dalšího. Teprve chvíli poté dojde k vašemu prozrazení. Tomu odpovídá i to, co budeš ty nebo PJ popisovat.

 Ty: Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají?
 PJ: Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Na místě jsou ještě věci šestého skřeta, toho ale nikde nevidíte.
 Dyndara: Viděla jsem dost. Stáhnu se zpět a domluvíme se, co dál.
 Obrein: Já se také raději odplížím.

Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou vrátit s přáteli (35).

Můžeš ale využít času, který vám získal předchozí úspěch, a zjistit o situaci trochu víc, i když s určitým rizikem. Chceš-li to udělat, jde o tah ODHAD SITUACE, který si teď můžeš zjednodušeně vyhodnotit. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:

  • 10 a více:
    • Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník, chybějící si šel odskočit k potůčku a víš, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte (35).
  • 7 – 9:
    • Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte (35).
      • Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník.
      • Odhadl jsi, že chybějící skřet si šel odskočit k potůčku.
      • Odhadl jsi, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší.
  • 6 a méně:
    • Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. (11).

Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou vrátit za ostatními a domluvit se, co uděláte (35):