Jařík:(6): Porovnání verzí

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
(Založena nová stránka s textem „ '' Plížíte se společně k tábořišti, ale najednou uslyšíš před sebou zvuk, jako by někdo lil z výšky na kámen tenký pramínek vody. Zvedne…“)
 
Řádek 1: Řádek 1:
  '' Plížíte se společně k tábořišti, ale najednou uslyšíš před sebou zvuk, jako by někdo lil z výšky na kámen tenký pramínek vody. Zvedneš hlavu a přímo před tebou uvidíš siluetu jednoho ze skřetů. Neopatrná hlídka se rozhodla, že si tady u kamene uleví. Luk i sekeru má odloženou opodál, stojí k tobě zády, je velká šance, že bys ho mohl přemoct dřív, než se ti postaví.''
+
  '' Připlížil ses za Dyndara i Obreinem tmou a teď jste ukrytí v křoví na kraji skřetího tábořiště. Čtveřice skřetů o vás zjevně netuší, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí jejich velitel a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Moment překvapení je na vaší straně.''
 +
'' "Obhlédni situaci", vybídne tě Obrein.''
  
Aby se mohl naučit, jak se provádí přepady, rozhodneme teď výjimečně jednou za tebe:
+
Nechceš-li riskovat, rovnou rozhodni, co uděláte {{Jařík|5}}.
  
'' Využiješ momentu překvapení, přiblížíš se ke skřetovi. Pokusíš se mu zacpat ústa, strhnout ho na zem a omráčit.''
+
Poslechneš-li Obreina a chceš zjistit něco o situaci, ve které se nacházíš, jde o tah {{ODHAD SITUACE}}, který si teď zjednodušeně vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence ({{INT}}) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
 
 
Zkoušíš ublížit protivníkovi, který nevzdoruje, ale tvůj úspěch není jistý. V takovém případě se by se jednalo o tah {{ZÁKEŘNOST}}, který si teď zjednodušeně vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o útok na blízko, přičti k němu svou hodnotu síly ({{SIL}}) – tedy +2. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
 
  
 
* 10 a více:
 
* 10 a více:
** Zbavil ses skřeta a můžeš se přidat k ostatním {{Jařík|5}}.
+
** Odhadl jsi, který skřet je náčelník, že skřetů je celkem šest a jeden se někde ukrývá a také který z nich je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte {{Jařík|5}}.
 
* 7 – 9:
 
* 7 – 9:
** Skřeta jsi jen vyplašil a on spustil povyk a varoval ostatní {{Jařík|7}}.
+
** Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou .Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte  {{Jařík|5}}.
 +
*** Odhadl jsi, který skřet je náčelník.
 +
*** Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá.
 +
*** Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá.
 +
{{Jařík|7}}.
 
* 6 a méně:
 
* 6 a méně:
** Skřeta o tobě věděl, byla to past. Po krátkém zápasu přemohl a odvlekl do tábora {{Jařík|11}}.
+
** Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet překvapil a zajmul. {{Jařík|11}}.

Verze z 29. 6. 2019, 15:41

 Připlížil ses za Dyndara i Obreinem tmou a teď jste ukrytí v křoví na kraji skřetího tábořiště. Čtveřice skřetů o vás zjevně netuší, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí jejich velitel a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Moment překvapení je na vaší straně.
 "Obhlédni situaci", vybídne tě Obrein.

Nechceš-li riskovat, rovnou rozhodni, co uděláte (5).

Poslechneš-li Obreina a chceš zjistit něco o situaci, ve které se nacházíš, jde o tah ODHAD SITUACE, který si teď zjednodušeně vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:

  • 10 a více:
    • Odhadl jsi, který skřet je náčelník, že skřetů je celkem šest a jeden se někde ukrývá a také který z nich je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (5).
  • 7 – 9:
    • Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou .Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (5).
      • Odhadl jsi, který skřet je náčelník.
      • Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá.
      • Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá.

(7).

  • 6 a méně:
    • Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. (11).