Jařík:(6): Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(Založena nová stránka s textem „ '' Plížíte se společně k tábořišti, ale najednou uslyšíš před sebou zvuk, jako by někdo lil z výšky na kámen tenký pramínek vody. Zvedne…“) |
|||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
− | '' | + | '' Připlížil ses za Dyndara i Obreinem tmou a teď jste ukrytí v křoví na kraji skřetího tábořiště. Čtveřice skřetů o vás zjevně netuší, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí jejich velitel a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Moment překvapení je na vaší straně.'' |
+ | '' "Obhlédni situaci", vybídne tě Obrein.'' | ||
− | + | Nechceš-li riskovat, rovnou rozhodni, co uděláte {{Jařík|5}}. | |
− | + | Poslechneš-li Obreina a chceš zjistit něco o situaci, ve které se nacházíš, jde o tah {{ODHAD SITUACE}}, který si teď zjednodušeně vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence ({{INT}}) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností: | |
− | |||
− | |||
* 10 a více: | * 10 a více: | ||
− | ** | + | ** Odhadl jsi, který skřet je náčelník, že skřetů je celkem šest a jeden se někde ukrývá a také který z nich je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte {{Jařík|5}}. |
* 7 – 9: | * 7 – 9: | ||
− | ** | + | ** Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou .Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte {{Jařík|5}}. |
+ | *** Odhadl jsi, který skřet je náčelník. | ||
+ | *** Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá. | ||
+ | *** Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá. | ||
+ | {{Jařík|7}}. | ||
* 6 a méně: | * 6 a méně: | ||
− | ** | + | ** Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. {{Jařík|11}}. |
Verze z 29. 6. 2019, 15:41
Připlížil ses za Dyndara i Obreinem tmou a teď jste ukrytí v křoví na kraji skřetího tábořiště. Čtveřice skřetů o vás zjevně netuší, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí jejich velitel a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Moment překvapení je na vaší straně. "Obhlédni situaci", vybídne tě Obrein.
Nechceš-li riskovat, rovnou rozhodni, co uděláte (5).
Poslechneš-li Obreina a chceš zjistit něco o situaci, ve které se nacházíš, jde o tah ODHAD SITUACE, který si teď zjednodušeně vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
- 10 a více:
- Odhadl jsi, který skřet je náčelník, že skřetů je celkem šest a jeden se někde ukrývá a také který z nich je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (5).
- 7 – 9:
- Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou .Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (5).
- Odhadl jsi, který skřet je náčelník.
- Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá.
- Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá.
- Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou .Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (5).
(7).
- 6 a méně:
- Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. (11).