Jařík:(5): Porovnání verzí

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
 
(Nejsou zobrazeny 3 mezilehlé verze od stejného uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
'' Připlížil ses za Dyndara i Obreinem tmou a teď jste ukrytí v křoví na kraji skřetího tábořiště. Čtveřice skřetů o vás zjevně netuší, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí jejich velitel a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Jenže najednou vedle vás zachřastí křoví - jeden ze skřetů si byl odskočit a hrozí, že vás překvapí. Moment překvapení je na vaší straně, ale každou chvílí o něj můžete přijít. ''
+
Výsledkem hodu a tahu {{HLAVNĚ NENÁPADNĚ}} je situace, ve které máte krátký čas na to si tábořiště prohlédnout, ale zároveň vám hrozí brzké prozrazení. Tomu odpovídá i to, co budeš ty nebo PJ popisovat.
'' Dyndar zašeptá s tázavým pohledem na Obreina: „Zaútočíme rovnou? Zkusíme vyjednávat? Po dobrém? Či po zlém? Anebo proběhneme?“  ''
 
'' Obržín se otočí na tebe a co nejtišeji ti řekne: „Ať rozhodne tady mladík. On se učí na dobrodruha. Ale rychle.“ ''
 
  
Jak se rozhodneš?
+
'' '''Ty''': Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají?
 +
'' '''PJ''':  Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Pak zachrastí křoví opodál - jeden ze skřetů si šel odskočit. Teď se vrací a míří přímo k vám, zatím máte moment překvapení, ale každým okamžikem o něj můžete přijít.''
 +
'' '''Ty''': Než to udělá, rychle se podívám po ostatních, jak jsou na tom.''
 +
'' '''Dyndara''': Jsem připravená reagovat na cokoliv, co se semele.  ''
 +
'' '''Obrein''': Já taky. Gestem naznačím Jaříkovi, že rozhodnutí je na něm.''
 +
 
 +
Tví přátelé nechali opět rozhodnutí na tobě. Ve skutečné hře by ses mohl rozhodnout jakkoliv, v tutorialu máš jen 4 následující možnosti. Jak se rozhodneš?
  
 
* Zkusíte postřílet skřety ze zálohy {{Jařík|12}}
 
* Zkusíte postřílet skřety ze zálohy {{Jařík|12}}
 
* Chceš vyjednávat a něco skřetům nabídnout, aby vás nechali projít {{Jařík|13}}
 
* Chceš vyjednávat a něco skřetům nabídnout, aby vás nechali projít {{Jařík|13}}
* Chceš skřetům vyhrožovat a přimět je k tomu, aby se vzdali {{Jařík|14}}
+
* Chceš nepřipraveným skřetům vyhrožovat a přimět je k tomu, aby se vzdali {{Jařík|14}}
 
* Vypálíte co nejrychleji kupředu, abyste proběhli kolem, než se vzpamatují {{Jařík|15}}
 
* Vypálíte co nejrychleji kupředu, abyste proběhli kolem, než se vzpamatují {{Jařík|15}}

Aktuální verze z 16. 7. 2019, 07:42

Výsledkem hodu a tahu HLAVNĚ NENÁPADNĚ je situace, ve které máte krátký čas na to si tábořiště prohlédnout, ale zároveň vám hrozí brzké prozrazení. Tomu odpovídá i to, co budeš ty nebo PJ popisovat.

 Ty: Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají?
 PJ:  Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Pak zachrastí křoví opodál - jeden ze skřetů si šel odskočit. Teď se vrací a míří přímo k vám, zatím máte moment překvapení, ale každým okamžikem o něj můžete přijít.
 Ty: Než to udělá, rychle se podívám po ostatních, jak jsou na tom. 
 Dyndara: Jsem připravená reagovat na cokoliv, co se semele.  
 Obrein: Já taky. Gestem naznačím Jaříkovi, že rozhodnutí je na něm.

Tví přátelé nechali opět rozhodnutí na tobě. Ve skutečné hře by ses mohl rozhodnout jakkoliv, v tutorialu máš jen 4 následující možnosti. Jak se rozhodneš?

  • Zkusíte postřílet skřety ze zálohy (12)
  • Chceš vyjednávat a něco skřetům nabídnout, aby vás nechali projít (13)
  • Chceš nepřipraveným skřetům vyhrožovat a přimět je k tomu, aby se vzdali (14)
  • Vypálíte co nejrychleji kupředu, abyste proběhli kolem, než se vzpamatují (15)