Jařík:(6): Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
− | + | Výsledkem hodu a tahu {{HLAVNĚ NENÁPADNĚ}} a volby, která byla pro jednoduchost udělána za tebe, je situace, ve které máte dost času na to si tábořiště prohlédnout a ještě provést něco dalšího. Teprve chvíli poté dojde k vašemu prozrazení. Tomu odpovídá i to, co budeš ty nebo PJ popisovat. | |
− | |||
− | Nechceš-li riskovat, rovnou rozhodni, co uděláte {{Jařík| | + | '' '''Ty''': Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají?'' |
+ | '' '''PJ''': Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Na místě jsou ještě věci šestého skřeta, toho ale nikde nevidíte.'' | ||
+ | '' '''Obrein''': "Ty jsi hraničář, obhlédni pořádně situaci," vybídnu Jaříka.'' | ||
+ | |||
+ | Nechceš-li riskovat, rovnou rozhodni, co uděláte {{Jařík|TBD}}: | ||
Poslechneš-li Obreina a chceš zjistit něco o situaci, ve které se nacházíš, jde o tah {{ODHAD SITUACE}}, který si teď zjednodušeně vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence ({{INT}}) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností: | Poslechneš-li Obreina a chceš zjistit něco o situaci, ve které se nacházíš, jde o tah {{ODHAD SITUACE}}, který si teď zjednodušeně vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence ({{INT}}) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností: | ||
* 10 a více: | * 10 a více: | ||
− | ** Odhadl jsi, | + | ** Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník, chybějící si šel odskočit k potůčku a víš, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte {{Jařík|5}}. |
* 7 – 9: | * 7 – 9: | ||
− | ** Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou .Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte {{Jařík|5}}. | + | ** Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte {{Jařík|5}}. |
− | *** Odhadl jsi, | + | *** Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník. |
− | *** Odhadl jsi, že | + | *** Odhadl jsi, že chybějící skřet si šel odskočit k potůčku. |
− | *** Odhadl jsi, | + | *** Odhadl jsi, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší. |
{{Jařík|7}}. | {{Jařík|7}}. | ||
* 6 a méně: | * 6 a méně: | ||
** Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. {{Jařík|11}}. | ** Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. {{Jařík|11}}. |
Verze z 16. 7. 2019, 07:49
Výsledkem hodu a tahu HLAVNĚ NENÁPADNĚ a volby, která byla pro jednoduchost udělána za tebe, je situace, ve které máte dost času na to si tábořiště prohlédnout a ještě provést něco dalšího. Teprve chvíli poté dojde k vašemu prozrazení. Tomu odpovídá i to, co budeš ty nebo PJ popisovat.
Ty: Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají? PJ: Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Na místě jsou ještě věci šestého skřeta, toho ale nikde nevidíte. Obrein: "Ty jsi hraničář, obhlédni pořádně situaci," vybídnu Jaříka.
Nechceš-li riskovat, rovnou rozhodni, co uděláte (TBD):
Poslechneš-li Obreina a chceš zjistit něco o situaci, ve které se nacházíš, jde o tah ODHAD SITUACE, který si teď zjednodušeně vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
- 10 a více:
- Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník, chybějící si šel odskočit k potůčku a víš, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (5).
- 7 – 9:
- Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (5).
- Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník.
- Odhadl jsi, že chybějící skřet si šel odskočit k potůčku.
- Odhadl jsi, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší.
- Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (5).
(7).
- 6 a méně:
- Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. (11).