Jařík:(6): Porovnání verzí
Řádek 3: | Řádek 3: | ||
'' '''Ty''': Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají?'' | '' '''Ty''': Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají?'' | ||
'' '''PJ''': Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Na místě jsou ještě věci šestého skřeta, toho ale nikde nevidíte.'' | '' '''PJ''': Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Na místě jsou ještě věci šestého skřeta, toho ale nikde nevidíte.'' | ||
− | '' '''Obrein''': | + | '' '''Dyndara''': Viděla jsem dost. Stáhnu se zpět a domluvíme se, co dál.'' |
+ | '' '''Obrein''': Já se také raději odplížím.'' | ||
− | Nechceš-li riskovat, rovnou | + | Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou vrátit s přáteli {{Jařík|35}}. |
− | + | Můžeš ale využít času, který vám získal předchozí úspěch, a zjistit o situaci trochu víc, i když s určitým rizikem. Chceš-li to udělat, jde o tah {{ODHAD SITUACE}}, který si teď můžeš zjednodušeně vyhodnotit. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence ({{INT}}) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností: | |
* 10 a více: | * 10 a více: | ||
− | ** Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník, chybějící si šel odskočit k potůčku a víš, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se | + | ** Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník, chybějící si šel odskočit k potůčku a víš, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte {{Jařík|35}}. |
* 7 – 9: | * 7 – 9: | ||
− | ** Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se | + | ** Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se Potom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte {{Jařík|35}}. |
*** Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník. | *** Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník. | ||
*** Odhadl jsi, že chybějící skřet si šel odskočit k potůčku. | *** Odhadl jsi, že chybějící skřet si šel odskočit k potůčku. | ||
Řádek 18: | Řádek 19: | ||
* 6 a méně: | * 6 a méně: | ||
** Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. {{Jařík|11}}. | ** Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. {{Jařík|11}}. | ||
+ | |||
+ | Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou vrátit za ostatními a domluvit se, co uděláte {{Jařík|35}}: |
Verze z 16. 7. 2019, 08:02
Výsledkem hodu a tahu HLAVNĚ NENÁPADNĚ a volby, která byla pro jednoduchost udělána za tebe, je situace, ve které máte dost času na to si tábořiště prohlédnout a ještě provést něco dalšího. Teprve chvíli poté dojde k vašemu prozrazení. Tomu odpovídá i to, co budeš ty nebo PJ popisovat.
Ty: Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají? PJ: Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Na místě jsou ještě věci šestého skřeta, toho ale nikde nevidíte. Dyndara: Viděla jsem dost. Stáhnu se zpět a domluvíme se, co dál. Obrein: Já se také raději odplížím.
Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou vrátit s přáteli (35).
Můžeš ale využít času, který vám získal předchozí úspěch, a zjistit o situaci trochu víc, i když s určitým rizikem. Chceš-li to udělat, jde o tah ODHAD SITUACE, který si teď můžeš zjednodušeně vyhodnotit. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
- 10 a více:
- Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník, chybějící si šel odskočit k potůčku a víš, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte (35).
- 7 – 9:
- Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se Potom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte (35).
- Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník.
- Odhadl jsi, že chybějící skřet si šel odskočit k potůčku.
- Odhadl jsi, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší.
- Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se Potom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte (35).
- 6 a méně:
- Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. (11).
Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou vrátit za ostatními a domluvit se, co uděláte (35):