Jařík:(12): Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.) | |||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
− | '' '''Ty''': Potichu | + | '' '''Ty''': Potichu založím šíp do svého luku.'' |
+ | '' '''Orbrien''': Já si připravím blesk.'' | ||
+ | '' '''Dyndara''': A já mezi ně vlítnu s mečem.'' | ||
− | Zkoušíte ublížit někomu, kdo to nečeká, nebo se vám nemůže postavit, ale není zcela jisté, že se útok podaří. To odpovídá tahu tah {{ZÁKEŘNOST}} a jeho zjednodušenou variantu si teď vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti, a protože střílíte, přičti k nim hodnotu své obratnosti ({{OBR}}) – tedy +1. | + | Zkoušíte ublížit někomu, kdo to nečeká, nebo se vám nemůže postavit, ale není zcela jisté, že se útok podaří. To odpovídá tahu tah {{ZÁKEŘNOST}} a jeho zjednodušenou variantu si teď vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti, a protože střílíte, přičti k nim hodnotu své obratnosti ({{OBR}}) – tedy +1. Pro jednoduchost budeme předpokládat, že tví přátelé budou podobně úspěšní jako ty a podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností: |
* 10 a více: | * 10 a více: | ||
− | ** ... | + | ** ... salva šípů, zřetězený blesk a pár ran mečem vykonalo své. Skřeti jsou mrtví. {{Jařík|22}} |
* 7 – 9: | * 7 – 9: | ||
− | ** ... | + | ** ... tvůj první šíp a Orbrienův blesk byli srmtící. Pak se skřeti začali krýt a zbylé zásahy už byly jen zranění. Dyndara naběhla mezi ně. Začíná boj s oslabenou skupinou skřetů. {{Jařík|TBD}} |
* 6 a méně: | * 6 a méně: | ||
− | ** ...vystřelili jste salvu šípů, ale bylo z toho jen pár lehkých zranění a akorát na sebe upozornili {{Jařík|7}} | + | ** ...vystřelili jste salvu šípů, ale bylo z toho jen pár lehkých zranění a akorát na sebe upozornili. {{Jařík|7}} |
Aktuální verze z 23. 7. 2019, 10:55
Ty: Potichu založím šíp do svého luku. Orbrien: Já si připravím blesk. Dyndara: A já mezi ně vlítnu s mečem.
Zkoušíte ublížit někomu, kdo to nečeká, nebo se vám nemůže postavit, ale není zcela jisté, že se útok podaří. To odpovídá tahu tah ZÁKEŘNOST a jeho zjednodušenou variantu si teď vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti, a protože střílíte, přičti k nim hodnotu své obratnosti (OBR) – tedy +1. Pro jednoduchost budeme předpokládat, že tví přátelé budou podobně úspěšní jako ty a podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
- 10 a více:
- ... salva šípů, zřetězený blesk a pár ran mečem vykonalo své. Skřeti jsou mrtví. (22)
- 7 – 9:
- ... tvůj první šíp a Orbrienův blesk byli srmtící. Pak se skřeti začali krýt a zbylé zásahy už byly jen zranění. Dyndara naběhla mezi ně. Začíná boj s oslabenou skupinou skřetů. (TBD)
- 6 a méně:
- ...vystřelili jste salvu šípů, ale bylo z toho jen pár lehkých zranění a akorát na sebe upozornili. (7)