Jařík:(12): Porovnání verzí

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
 
Řádek 8: Řádek 8:
 
** ... salva šípů, zřetězený blesk a pár ran mečem vykonalo své. Skřeti jsou mrtví. {{Jařík|22}}
 
** ... salva šípů, zřetězený blesk a pár ran mečem vykonalo své. Skřeti jsou mrtví. {{Jařík|22}}
 
* 7 – 9:
 
* 7 – 9:
** ... tvůj první šíp a Orbrienův blesk byli srmtící. Pak se skřeti začali krýt a zbylé zásahy už byly jen zranění. Dyndara naběhla mezi ně. Začíná boj s oslabenou skupinou skřetů. {{Jařík|21}}
+
** ... tvůj první šíp a Orbrienův blesk byli srmtící. Pak se skřeti začali krýt a zbylé zásahy už byly jen zranění. Dyndara naběhla mezi ně. Začíná boj s oslabenou skupinou skřetů. {{Jařík|TBD}}
 
* 6 a méně:  
 
* 6 a méně:  
 
** ...vystřelili jste salvu šípů, ale bylo z toho jen pár lehkých zranění a akorát na sebe upozornili. {{Jařík|7}}
 
** ...vystřelili jste salvu šípů, ale bylo z toho jen pár lehkých zranění a akorát na sebe upozornili. {{Jařík|7}}

Aktuální verze z 23. 7. 2019, 10:55

 Ty: Potichu založím šíp do svého luku.
 Orbrien: Já si připravím blesk.
 Dyndara: A já mezi ně vlítnu s mečem.

Zkoušíte ublížit někomu, kdo to nečeká, nebo se vám nemůže postavit, ale není zcela jisté, že se útok podaří. To odpovídá tahu tah ZÁKEŘNOST a jeho zjednodušenou variantu si teď vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti, a protože střílíte, přičti k nim hodnotu své obratnosti (OBR) – tedy +1. Pro jednoduchost budeme předpokládat, že tví přátelé budou podobně úspěšní jako ty a podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:

  • 10 a více:
    • ... salva šípů, zřetězený blesk a pár ran mečem vykonalo své. Skřeti jsou mrtví. (22)
  • 7 – 9:
    • ... tvůj první šíp a Orbrienův blesk byli srmtící. Pak se skřeti začali krýt a zbylé zásahy už byly jen zranění. Dyndara naběhla mezi ně. Začíná boj s oslabenou skupinou skřetů. (TBD)
  • 6 a méně:
    • ...vystřelili jste salvu šípů, ale bylo z toho jen pár lehkých zranění a akorát na sebe upozornili. (7)