Pronásledování, přepady a překážky: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(→ÚTĚK) |
(→PRONÁSLEDOVÁNÍ) |
||
(Není zobrazeno 13 mezilehlých verzí od stejného uživatele.) | |||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
− | == ÚTĚK == | + | === ÚTĚK === |
− | Pokud | + | Pokud unikáš pronásledovateli |
+ | * na krátkou vzdálenost a rozhoduje tvá schopnost sprintovat či kličkovat, hoď+{{OBR}}. | ||
+ | * na dlouhou vzdálenost a rozhoduje tvá vytrvalost, hoď+{{ODL}} | ||
TREFA: | TREFA: | ||
Řádek 8: | Řádek 10: | ||
* 6-: Pronásledující tě chytil a PJ ti řekne, kde | * 6-: Pronásledující tě chytil a PJ ti řekne, kde | ||
− | == PRONÁSLEDOVÁNÍ == | + | === PRONÁSLEDOVÁNÍ === |
− | Pokud někoho pronásleduješ či honíš, hoď+{{OBR}} | + | Pokud někoho pronásleduješ či honíš, |
+ | * na krátkou vzdálenost a rozhoduje tvá schopnost sprintovat či kličkovat, hoď+{{OBR}}. | ||
+ | * na dlouhou vzdálenost a rozhoduje tvá vytrvalost, hoď+{{ODL}} | ||
TREFA: | TREFA: | ||
− | |||
* 10+: Zahnal jsi jí, kam jsi chtěl | * 10+: Zahnal jsi jí, kam jsi chtěl | ||
* 7-9: Rozhodni se: | * 7-9: Rozhodni se: | ||
Řádek 20: | Řádek 23: | ||
* 6-: Kořist utekla a PJ je na tahu | * 6-: Kořist utekla a PJ je na tahu | ||
− | == LÉČKA == | + | === LÉČKA === |
Pokud chceš někoho někam nalákat, či naopak odněkud odlákat s pomocí návnady, která ho zaujme, nebo volbou vhodného místa přepadu na jeho cestě, hoď+{{INT}} | Pokud chceš někoho někam nalákat, či naopak odněkud odlákat s pomocí návnady, která ho zaujme, nebo volbou vhodného místa přepadu na jeho cestě, hoď+{{INT}} | ||
+ | |||
TREFA: | TREFA: | ||
* Kořist se k místu pouze přiblíží | * Kořist se k místu pouze přiblíží | ||
Řádek 31: | Řádek 35: | ||
POTÍŽE | POTÍŽE | ||
* 6-: PJ si vybere z 7-9, jak se mu to hodí a táhne. | * 6-: PJ si vybere z 7-9, jak se mu to hodí a táhne. | ||
+ | |||
+ | === PŘEPADENÍ === | ||
+ | Pokud hrozí, že tě přepadnou, a ty máš indicie, které ti umožní to odhalit včas odhalit, hoď+{{INT}}. | ||
+ | |||
+ | TREFA: | ||
+ | * Zjistil jsi to včas | ||
+ | * 10+: Dost včas na to, aby ses přepadení zcela vyhnul, pokud chceš. | ||
+ | * 7-9: Na poslední chvíli, vyber si, zda: | ||
+ | ** Stihneš zahájit útěk | ||
+ | ** Stihneš se připravit k boji | ||
+ | POTÍŽE: | ||
+ | * Napochodoval jsi přímo doprostřed nastražené pasti. PJ je na tahu | ||
+ | |||
+ | Nemáš-li potřebné indicie, které ti umožní to včas odhalit, napochodoval jsi do pasti, PJ na tahu. | ||
+ | |||
+ | === HLAVNĚ NENÁPADNĚ === | ||
+ | Snažíš-li se nenápadně něco provádět (např. s pomocí plížení, převleků, maskování, pohybu ve stínech, něco ukrývat a pod...), hoď+{{OBR}} | ||
+ | |||
+ | TREFA: | ||
+ | * Zůstaneš nenápadný až do okamžiku, kdy provedeš něco zásadního (např. ukradneš sošku, zaútočíš ze zálohy, začneš v převleku burcovat lidi, nakoupíš za padělané peníze, použiješ ukrývaný předmět, spočítáš kolik je v táboře nepřátel, odposlechneš důležitý rozhovor). | ||
+ | * Jen {{TRVÁNÍ|OKAMŽIK}} po provedení takové činnosti se prozradíš nebo se na to přijde. | ||
+ | * A buďto tě u toho někdo přímo pozná nebo jsi zanechal stopy, které tě s činem spojí. | ||
+ | * 10+: Drž 1. Poté, co provedeš něco zásadního, můžeš držení použít, abys: | ||
+ | ** Získal čas - tvůj čin bude odhalen nejdříve {{TRVÁNÍ|CHVÍLI}} poté, co jsi bezpečně pryč. | ||
+ | ** Zůstal neznámým pachatelem - nikdo tě nepoznal a stopy, které jsi zanechal, jsou neurčité a nemíří přímo k tobě | ||
+ | POTÍŽE: | ||
+ | * PJ Drží 1. Může držení okamžitě, nebo kdykoliv později použít k tomu, abys byl odhalen. | ||
+ | |||
+ | === PŘEKONÁNÍ SILOU === | ||
+ | Pokud se snažíš vyrazit dveře, vypáčit zámek silou či překonat jinou překážku hrubou silou, hoď+{{SIL}}. | ||
+ | |||
+ | TREFA: | ||
+ | * Vypáčil/vyrazil jsi to | ||
+ | * CHVÍLI ti to trvalo | ||
+ | * Věc se u toho viditelně poškodila | ||
+ | * Děláš u toho rámus (rachotí to, dodáváš si sílu řevem, apod…) | ||
+ | * 10+: Vyber 2 z: | ||
+ | * 7-9: Vyber 1 z: | ||
+ | ** Není na první pohled vidět, že jsi věc poškodil | ||
+ | ** Zvládl jsi to potichu | ||
+ | ** Zvládl jsi to OKAMŽITĚ | ||
+ | POTÍŽE: | ||
+ | * Na tahu je PJ |
Aktuální verze z 2. 5. 2020, 12:36
ÚTĚK
Pokud unikáš pronásledovateli
- na krátkou vzdálenost a rozhoduje tvá schopnost sprintovat či kličkovat, hoď+OBR.
- na dlouhou vzdálenost a rozhoduje tvá vytrvalost, hoď+ODL
TREFA:
- 10+: Utekl jsi pronásledujícímu
- 7-9: Doběhl jsi, kam jsi chtěl, ale tam tě pronásledující dohnal
POTÍŽE
- 6-: Pronásledující tě chytil a PJ ti řekne, kde
PRONÁSLEDOVÁNÍ
Pokud někoho pronásleduješ či honíš,
- na krátkou vzdálenost a rozhoduje tvá schopnost sprintovat či kličkovat, hoď+OBR.
- na dlouhou vzdálenost a rozhoduje tvá vytrvalost, hoď+ODL
TREFA:
- 10+: Zahnal jsi jí, kam jsi chtěl
- 7-9: Rozhodni se:
- Dohnal jsi svou kořist, ale ona si určí, kde
- Vzdal jsi pronásledování a kořist ti unikla.
POTÍŽE
- 6-: Kořist utekla a PJ je na tahu
LÉČKA
Pokud chceš někoho někam nalákat, či naopak odněkud odlákat s pomocí návnady, která ho zaujme, nebo volbou vhodného místa přepadu na jeho cestě, hoď+INT
TREFA:
- Kořist se k místu pouze přiblíží
- Kořist je opatrná a pozorná (případný první úder bude ZTEČ nebo ZÁKEŘNOST)
- 10+: Vybíráš si 2 z:
- 7-9: Vybíráš si 1 z:
- Vlákal jsi kořist až do pasti
- Kořist nic nepodezřívá a je neopatrná (případný první úder bude ZÁKEŘNOST nebo rovnou ZÁSAH)
POTÍŽE
- 6-: PJ si vybere z 7-9, jak se mu to hodí a táhne.
PŘEPADENÍ
Pokud hrozí, že tě přepadnou, a ty máš indicie, které ti umožní to odhalit včas odhalit, hoď+INT.
TREFA:
- Zjistil jsi to včas
- 10+: Dost včas na to, aby ses přepadení zcela vyhnul, pokud chceš.
- 7-9: Na poslední chvíli, vyber si, zda:
- Stihneš zahájit útěk
- Stihneš se připravit k boji
POTÍŽE:
- Napochodoval jsi přímo doprostřed nastražené pasti. PJ je na tahu
Nemáš-li potřebné indicie, které ti umožní to včas odhalit, napochodoval jsi do pasti, PJ na tahu.
HLAVNĚ NENÁPADNĚ
Snažíš-li se nenápadně něco provádět (např. s pomocí plížení, převleků, maskování, pohybu ve stínech, něco ukrývat a pod...), hoď+OBR
TREFA:
- Zůstaneš nenápadný až do okamžiku, kdy provedeš něco zásadního (např. ukradneš sošku, zaútočíš ze zálohy, začneš v převleku burcovat lidi, nakoupíš za padělané peníze, použiješ ukrývaný předmět, spočítáš kolik je v táboře nepřátel, odposlechneš důležitý rozhovor).
- Jen OKAMŽIK po provedení takové činnosti se prozradíš nebo se na to přijde.
- A buďto tě u toho někdo přímo pozná nebo jsi zanechal stopy, které tě s činem spojí.
- 10+: Drž 1. Poté, co provedeš něco zásadního, můžeš držení použít, abys:
- Získal čas - tvůj čin bude odhalen nejdříve CHVÍLI poté, co jsi bezpečně pryč.
- Zůstal neznámým pachatelem - nikdo tě nepoznal a stopy, které jsi zanechal, jsou neurčité a nemíří přímo k tobě
POTÍŽE:
- PJ Drží 1. Může držení okamžitě, nebo kdykoliv později použít k tomu, abys byl odhalen.
PŘEKONÁNÍ SILOU
Pokud se snažíš vyrazit dveře, vypáčit zámek silou či překonat jinou překážku hrubou silou, hoď+SIL.
TREFA:
- Vypáčil/vyrazil jsi to
- CHVÍLI ti to trvalo
- Věc se u toho viditelně poškodila
- Děláš u toho rámus (rachotí to, dodáváš si sílu řevem, apod…)
- 10+: Vyber 2 z:
- 7-9: Vyber 1 z:
- Není na první pohled vidět, že jsi věc poškodil
- Zvládl jsi to potichu
- Zvládl jsi to OKAMŽITĚ
POTÍŽE:
- Na tahu je PJ