Zjišťování informací: Porovnání verzí

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
(ODHAD POSTAVY)
(ODHAD POSTAVY)
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.)
Řádek 5: Řádek 5:
  
 
TREFA:
 
TREFA:
* PJ ti odpoví na 3 otázky z:
+
* 10+: PJ ti odpoví na 3 otázky z:
* PJ ti odpoví na 1 otázku z:
+
* 7-9: PJ ti odpoví na 1 otázku z:
 
** Jaká je nejlepší cesta k úniku/dovnitř/skrz?
 
** Jaká je nejlepší cesta k úniku/dovnitř/skrz?
 
** Kterého protivníka nejsnáze zraníš?
 
** Kterého protivníka nejsnáze zraníš?
Řádek 29: Řádek 29:
 
** Jaké jsou úmysly postavy?
 
** Jaké jsou úmysly postavy?
 
** Co by postava chtěla, abys udělal?
 
** Co by postava chtěla, abys udělal?
** Co by přimělo postavu k tomu, aby udělala (doplň sám)?
+
** Co by přimělo postavu k tomu, aby udělala (doplň sám)?
 +
** Co je bytost vlastně zač (jaký je její PŮVOD a CHOVÁNÍ A VZHLED)?
 
POTÍŽE:
 
POTÍŽE:
 
* Stejně se zeptej 1 otázku, ale odpověď dostaneš v podobě tahu PJ.
 
* Stejně se zeptej 1 otázku, ale odpověď dostaneš v podobě tahu PJ.

Aktuální verze z 15. 8. 2019, 22:51

Během hry se může stát, že budeš chtít zjistit nějaké informace – např. prohledat místnost či prokouknout svůj protějšek při vyjednávání a pokusit se zjistit, zda ti nelže. V takovém případě můžeš použít tahy, které ti pomůžou odhadnout některé informace.

ODHAD SITUACE

Pokud se snažíš něco zjistit o místě či situaci, ve které se nacházíš a něco pro to uděláš (např. prohledáš místnost, prohlédneš si nepřítele …), hoď+INT.

TREFA:

  • 10+: PJ ti odpoví na 3 otázky z:
  • 7-9: PJ ti odpoví na 1 otázku z:
    • Jaká je nejlepší cesta k úniku/dovnitř/skrz?
    • Kterého protivníka nejsnáze zraníš?
    • Který protivník je největším nebezpečím?
    • Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
    • Co tu je jinačí, než vypadá?
    • Kde se opravdu nachází/kudy zmizelo hledané?
    • Kdo to tu vede/velí?
  • Máš +1STÁLE k hodům, ve kterých odpověď na tyto otázky dokážeš využít.

POTÍŽE:

  • Stejné se zeptej na 1, ale odpověď dostaneš v podobě tahu PJ.

ODHAD POSTAVY

Pokud se snažíš něco zjistit během vyjednávání s postavou, hoď+CHA.

TREFA:

  • 10+: Drž 3
  • 7-9: Drž 1
  • V průběhu celého vyjednávání můžeš každé držení proměnit za jednu odpověď na otázky:
    • Mluví postava pravdu?
    • Co postava opravdu cítí?
    • Jaké jsou úmysly postavy?
    • Co by postava chtěla, abys udělal?
    • Co by přimělo postavu k tomu, aby udělala (doplň sám)?
    • Co je bytost vlastně zač (jaký je její PŮVOD a CHOVÁNÍ A VZHLED)?

POTÍŽE:

  • Stejně se zeptej 1 otázku, ale odpověď dostaneš v podobě tahu PJ.