Jařík:(11): Porovnání verzí

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
(Založena nová stránka s textem „ '' Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s Dyndarem nikde nevidíš.'' '' Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připrav…“)
 
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
  '' Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s Dyndarem nikde nevidíš.''
+
  '' '''PJ''': Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s Dyndarou nikde nevidíš.''
  '' Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připravují kotlík, ve kterém si tě nejspíš chtějí uvařit. A pak se najednou údolím rozezní strašlivý řev nějakého netvora. Není jasné, ze které strany přichází, jeho ozvěna se odráží ze všech stran. Skřeti se polekají, sahají po svých zbraních a zbrojích a přestanou ti věnovat pozornost. Pomyslíš si, že to bude nejspíš Obreinova práce. Straší skřety pomocí kouzel a dává ti tak příležitost k útěku.''
+
  '' Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připravují kotlík, ve kterém si tě nejspíš chtějí uvařit. A pak se najednou údolím rozezní strašlivý řev nějakého netvora. Není jasné, ze které strany přichází, jeho ozvěna se odráží ze všech stran. Skřeti se polekají, sahají po svých zbraních a zbrojích a vyráží pryč. Zůstaneš v táboře sám. Pomyslíš si, že to bude nejspíš Obreinova práce. Straší skřety pomocí kouzel a dává ti tak příležitost k útěku. Ty jsi ale svázaný a budeš se muset osvobodit.''
  
Nyní si pomocí kostek vyhodnotíme, zda se ti podaří zmizet bez povšimnutí. K tomu nám poslouží zjednodušená varianta tahu {{HLAVNĚ NENÁPADNĚ}}. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi a k výsledku přičti svou obratnost ({{OBR}}) – tedy +1. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností.
+
Nyní si pomocí kostek vyhodnotíme, zda se ti podaří předřít pouta a vytrhnout se z nich.. K tomu nám poslouží zjednodušená varianta tahu {{PŘEKONÁNÍ SILOU}}. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi a k výsledku přičti svou sílu ({{SIL}}) – tedy +1. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností.
  
 
* 10 a více:
 
* 10 a více:
** Zmizel jsi a skřeti si toho nevšimli {{Jařík|20}}
+
** Zvládl jsi to potichu a rychle. Až se skřeti vrátí, okamžitě na to přijdou, ale ty jsi svobodný a máš velký náskok. {{Jařík|20}}
 
* 7 – 9:
 
* 7 – 9:
** Zmizel jsi, ale jeden ze skřetů si toho vzápětí všiml {{Jařík|21}}
+
** Zvládl jsi to potichu, ale trvalo ti to dlouho a až se skřeti vrátí, budeš mít jen malý náskok. {{Jařík|21}}
 
* 6 a méně:
 
* 6 a méně:
** Skřeti tě chytili na útěku {{Jařík|33}}
+
** Při pokusu osvobodit se jsi se do lan jen zamotal. Rozzuření skřeti se za chvíli vrátí a dají ti co proto. {{Jařík|33}}

Aktuální verze z 4. 10. 2020, 14:43

 PJ: Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s Dyndarou nikde nevidíš.
 Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připravují kotlík, ve kterém si tě nejspíš chtějí uvařit. A pak se najednou údolím rozezní strašlivý řev nějakého netvora. Není jasné, ze které strany přichází, jeho ozvěna se odráží ze všech stran. Skřeti se polekají, sahají po svých zbraních a zbrojích a vyráží pryč. Zůstaneš v táboře sám. Pomyslíš si, že to bude nejspíš Obreinova práce. Straší skřety pomocí kouzel a dává ti tak příležitost k útěku. Ty jsi ale svázaný a budeš se muset osvobodit.

Nyní si pomocí kostek vyhodnotíme, zda se ti podaří předřít pouta a vytrhnout se z nich.. K tomu nám poslouží zjednodušená varianta tahu PŘEKONÁNÍ SILOU. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi a k výsledku přičti svou sílu (SIL) – tedy +1. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností.

  • 10 a více:
    • Zvládl jsi to potichu a rychle. Až se skřeti vrátí, okamžitě na to přijdou, ale ty jsi svobodný a máš velký náskok. (20)
  • 7 – 9:
    • Zvládl jsi to potichu, ale trvalo ti to dlouho a až se skřeti vrátí, budeš mít jen malý náskok. (21)
  • 6 a méně:
    • Při pokusu osvobodit se jsi se do lan jen zamotal. Rozzuření skřeti se za chvíli vrátí a dají ti co proto. (33)