Jařík:(2): Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Řádek 4: | Řádek 4: | ||
* 10 a více: | * 10 a více: | ||
− | ** Podaří se vám přiblížit až na kraj skřetího tábořiště, | + | ** Podaří se vám přiblížit až na kraj skřetího tábořiště, a skřeti nebudou mít o vaší přítomnosti ani tušení. {{Jařík|6}} |
* 7 – 9: | * 7 – 9: | ||
− | ** | + | ** Podaří se vám přiblížit až na kraj skřetího tábořiště, ale pak se budete muset rychle rozhodnout, co uděláte, než se prozradíte. {{Jařík|5}} |
* 6 a méně: | * 6 a méně: | ||
** Plížení se nezdařilo tak dobře, jak jste si mysleli a i když vás kryje tma, skřeti si vašeho pokusu připlížit se všimli včas {{Jařík|7}} | ** Plížení se nezdařilo tak dobře, jak jste si mysleli a i když vás kryje tma, skřeti si vašeho pokusu připlížit se všimli včas {{Jařík|7}} |
Verze z 29. 6. 2019, 15:10
Plížíte se pomalu křovisky. Hlasy jsou čím dál hlasitější, ale stále nevidíte žádné světlo. Dyndár se otočí a zašeptá: „Skřeti nepotřebují oheň, zima je netrápí, oblékají se do kůží a stačí jim slabé světlo jako je teď, na to aby viděli ve tmě. Bude obtížné odhadnout, kam se vlastně máme přiblížit, abychom se neprozradili.“ Společně s Obreinem se ti pak ztratí ve tmě – oba jsou zkušení dobrodruzi a plížit se umí.
Nyní si pomocí kostek vyhodnotíme, zda i ty jsi dost opatrný. Vyhodnotíme si tedy zjednodušenou variantu tahu HLAVNĚ NENÁPADNĚ. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi a k výsledku přičti svou obratnost (OBR) – tedy +1. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
- 10 a více:
- Podaří se vám přiblížit až na kraj skřetího tábořiště, a skřeti nebudou mít o vaší přítomnosti ani tušení. (6)
- 7 – 9:
- Podaří se vám přiblížit až na kraj skřetího tábořiště, ale pak se budete muset rychle rozhodnout, co uděláte, než se prozradíte. (5)
- 6 a méně:
- Plížení se nezdařilo tak dobře, jak jste si mysleli a i když vás kryje tma, skřeti si vašeho pokusu připlížit se všimli včas (7)