Jařík:(11): Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(Založena nová stránka s textem „ '' Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s Dyndarem nikde nevidíš.'' '' Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připrav…“) |
|||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
− | '' Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s | + | '' PJ: Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s Dyndarou nikde nevidíš.'' |
− | '' Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připravují kotlík, ve kterém si tě nejspíš chtějí uvařit. A pak se najednou údolím rozezní strašlivý řev nějakého netvora. Není jasné, ze které strany přichází, jeho ozvěna se odráží ze všech stran. Skřeti se polekají, sahají po svých zbraních a zbrojích a | + | '' Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připravují kotlík, ve kterém si tě nejspíš chtějí uvařit. A pak se najednou údolím rozezní strašlivý řev nějakého netvora. Není jasné, ze které strany přichází, jeho ozvěna se odráží ze všech stran. Skřeti se polekají, sahají po svých zbraních a zbrojích a vyráží pryč. Zůstaneš v táboře sám. Pomyslíš si, že to bude nejspíš Obreinova práce. Straší skřety pomocí kouzel a dává ti tak příležitost k útěku. Ty jsi ale svázaný a budeš se muset osvobodit.'' |
− | Nyní si pomocí kostek vyhodnotíme, zda se ti podaří | + | Nyní si pomocí kostek vyhodnotíme, zda se ti podaří předřít pouta a vytrhnouz se z nich.. K tomu nám poslouží zjednodušená varianta tahu {{PŘEKONÁNÍ SILOU}}. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi a k výsledku přičti svou sílu ({{SIL}}) – tedy +1. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností. |
* 10 a více: | * 10 a více: | ||
− | ** | + | ** Zvládl jsi to potichu a rychle. Až se skřeti vrátí, okamžitě na to přijdou, ale ty jsi svobodný a máš velký náskok. {{Jařík|20}} |
* 7 – 9: | * 7 – 9: | ||
− | ** | + | ** Zvládl jsi to potichu, ale trvalo ti to dlouho a až se skřeti vrátí, budeš mít jen malý náskok. {{Jařík|21}} |
* 6 a méně: | * 6 a méně: | ||
− | ** | + | ** Při pokusu osvobodit se jsi se do lan jen zamotal. Rozzuření skřeti se za chvíli vrátí a dají ti co proto. {{Jařík|33}} |
Verze z 23. 7. 2019, 10:24
PJ: Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s Dyndarou nikde nevidíš. Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připravují kotlík, ve kterém si tě nejspíš chtějí uvařit. A pak se najednou údolím rozezní strašlivý řev nějakého netvora. Není jasné, ze které strany přichází, jeho ozvěna se odráží ze všech stran. Skřeti se polekají, sahají po svých zbraních a zbrojích a vyráží pryč. Zůstaneš v táboře sám. Pomyslíš si, že to bude nejspíš Obreinova práce. Straší skřety pomocí kouzel a dává ti tak příležitost k útěku. Ty jsi ale svázaný a budeš se muset osvobodit.
Nyní si pomocí kostek vyhodnotíme, zda se ti podaří předřít pouta a vytrhnouz se z nich.. K tomu nám poslouží zjednodušená varianta tahu PŘEKONÁNÍ SILOU. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi a k výsledku přičti svou sílu (SIL) – tedy +1. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností.
- 10 a více:
- Zvládl jsi to potichu a rychle. Až se skřeti vrátí, okamžitě na to přijdou, ale ty jsi svobodný a máš velký náskok. (20)
- 7 – 9:
- Zvládl jsi to potichu, ale trvalo ti to dlouho a až se skřeti vrátí, budeš mít jen malý náskok. (21)
- 6 a méně:
- Při pokusu osvobodit se jsi se do lan jen zamotal. Rozzuření skřeti se za chvíli vrátí a dají ti co proto. (33)