Jařík:(11): Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
− | '' PJ: Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s Dyndarou nikde nevidíš.'' | + | '' '''PJ''': Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s Dyndarou nikde nevidíš.'' |
'' Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připravují kotlík, ve kterém si tě nejspíš chtějí uvařit. A pak se najednou údolím rozezní strašlivý řev nějakého netvora. Není jasné, ze které strany přichází, jeho ozvěna se odráží ze všech stran. Skřeti se polekají, sahají po svých zbraních a zbrojích a vyráží pryč. Zůstaneš v táboře sám. Pomyslíš si, že to bude nejspíš Obreinova práce. Straší skřety pomocí kouzel a dává ti tak příležitost k útěku. Ty jsi ale svázaný a budeš se muset osvobodit.'' | '' Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připravují kotlík, ve kterém si tě nejspíš chtějí uvařit. A pak se najednou údolím rozezní strašlivý řev nějakého netvora. Není jasné, ze které strany přichází, jeho ozvěna se odráží ze všech stran. Skřeti se polekají, sahají po svých zbraních a zbrojích a vyráží pryč. Zůstaneš v táboře sám. Pomyslíš si, že to bude nejspíš Obreinova práce. Straší skřety pomocí kouzel a dává ti tak příležitost k útěku. Ty jsi ale svázaný a budeš se muset osvobodit.'' | ||
− | Nyní si pomocí kostek vyhodnotíme, zda se ti podaří předřít pouta a | + | Nyní si pomocí kostek vyhodnotíme, zda se ti podaří předřít pouta a vytrhnout se z nich.. K tomu nám poslouží zjednodušená varianta tahu {{PŘEKONÁNÍ SILOU}}. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi a k výsledku přičti svou sílu ({{SIL}}) – tedy +1. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností. |
* 10 a více: | * 10 a více: |
Aktuální verze z 4. 10. 2020, 14:43
PJ: Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s Dyndarou nikde nevidíš. Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připravují kotlík, ve kterém si tě nejspíš chtějí uvařit. A pak se najednou údolím rozezní strašlivý řev nějakého netvora. Není jasné, ze které strany přichází, jeho ozvěna se odráží ze všech stran. Skřeti se polekají, sahají po svých zbraních a zbrojích a vyráží pryč. Zůstaneš v táboře sám. Pomyslíš si, že to bude nejspíš Obreinova práce. Straší skřety pomocí kouzel a dává ti tak příležitost k útěku. Ty jsi ale svázaný a budeš se muset osvobodit.
Nyní si pomocí kostek vyhodnotíme, zda se ti podaří předřít pouta a vytrhnout se z nich.. K tomu nám poslouží zjednodušená varianta tahu PŘEKONÁNÍ SILOU. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi a k výsledku přičti svou sílu (SIL) – tedy +1. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností.
- 10 a více:
- Zvládl jsi to potichu a rychle. Až se skřeti vrátí, okamžitě na to přijdou, ale ty jsi svobodný a máš velký náskok. (20)
- 7 – 9:
- Zvládl jsi to potichu, ale trvalo ti to dlouho a až se skřeti vrátí, budeš mít jen malý náskok. (21)
- 6 a méně:
- Při pokusu osvobodit se jsi se do lan jen zamotal. Rozzuření skřeti se za chvíli vrátí a dají ti co proto. (33)