Jařík:(14): Porovnání verzí

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
(Založena nová stránka s textem „ '' Rozhodli jste se skřetům vyhrožovat. „Byl to tvůj nápad, tak se ukaž, mladíku,“ kývne na tebe Obrein.'' '' „Máme vás na mušce. Je ná…“)
 
 
Řádek 1: Řádek 1:
  '' Rozhodli jste se skřetům vyhrožovat. „Byl to tvůj nápad, tak se ukaž, mladíku,“ kývne na tebe Obrein.''
+
  '' '''Ty:''' „Máme vás na mušce. Je nás hodně. Utíkejte, než vás postřílíme,“ zahřmím na skřety.  
'' „Máme vás na mušce. Je nás hodně. Utíkejte, než vás postřílíme,“ hřmíš na skřety. Dyndar pro výstrahu vystřelí jeden šíp před toho, co vypadá jako náčelník.''
 
  
 
Zkoušíš něco vyjednat po zlém, něčím hrozíš. V takovém případě se jedná o tah {{HROZBA}}. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti, a protože jednáš po zlém, odečti od něj svou hodnotu charisma ({{CHA}}) – tedy -1 (takže vlastně přičti 1). Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
 
Zkoušíš něco vyjednat po zlém, něčím hrozíš. V takovém případě se jedná o tah {{HROZBA}}. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti, a protože jednáš po zlém, odečti od něj svou hodnotu charisma ({{CHA}}) – tedy -1 (takže vlastně přičti 1). Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:

Aktuální verze z 23. 7. 2019, 11:12

 Ty: „Máme vás na mušce. Je nás hodně. Utíkejte, než vás postřílíme,“ zahřmím na skřety. 

Zkoušíš něco vyjednat po zlém, něčím hrozíš. V takovém případě se jedná o tah HROZBA. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti, a protože jednáš po zlém, odečti od něj svou hodnotu charisma (CHA) – tedy -1 (takže vlastně přičti 1). Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:

  • 10 a více:
    • Skřeti se tě zaleknou a nechávají vás projít (27)
  • 7 – 9:
    • Skřeti se zbaběle rozutečou a můžete projít (23)
  • 6 a méně:
    • Skřeti vás podvedou – nejprve naznačí, že vás pustí a potom spustí palbu (8)