Jařík:(6)

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
 Připlížil ses za Dyndara i Obreinem tmou a teď jste ukrytí v křoví na kraji skřetího tábořiště. Čtveřice skřetů o vás zjevně netuší, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí jejich velitel a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Moment překvapení je na vaší straně.
 "Obhlédni situaci", vybídne tě Obrein.

Nechceš-li riskovat, rovnou rozhodni, co uděláte (5).

Poslechneš-li Obreina a chceš zjistit něco o situaci, ve které se nacházíš, jde o tah ODHAD SITUACE, který si teď zjednodušeně vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:

  • 10 a více:
    • Odhadl jsi, který skřet je náčelník, že skřetů je celkem šest a jeden se někde ukrývá a také který z nich je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (5).
  • 7 – 9:
    • Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou .Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (5).
      • Odhadl jsi, který skřet je náčelník.
      • Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá.
      • Odhadl jsi, že skřetů je celkem šet a jeden se někde ukrývá.

(7).

  • 6 a méně:
    • Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. (11).