Jařík:(5)

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Výsledkem hodu a volby v tahu HLAVNĚ NENÁPADNĚ, která byla pro jednoduchost udělána za tebe, je situace, ve které máte dost času si tábořiště prohlédnout a pak se stáhnout a domluvit na dalším postupu - zároveň se ale poté prozradí, že jste tam byli. Tomu odpovídá i to, co budeš ty nebo PJ popisovat.

 Ty: Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Čtveřice skřetů o mě netuší, dívám se, co dělají?
 PJ:  Klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Pak zachrastí křoví opodál - jeden ze skřetů si šel odskočit. Ještě chvilku bude trvat, než se vrátí, ale potom nejspíš půjde přesně místem, kudy ses plížil a všimne si tvých stop. 
 Ty: Než to udělá, vrátím se opatrně trochu zpět a počkám na ostatní. Domluvíme se, co uděláme.
 Dyndara: Také se vrátím a pak šeptem navrhnu: „Zaútočíme rovnou? Zkusíme vyjednávat? Po dobrém? Či po zlém? Anebo proběhneme?“  
 Obrein: Přidám se tiše Jaříkovi a Dyndaře. „Ať rozhodne tady mladík. On se učí na dobrodruha. Ale rychle.“ 

Jak se rozhodneš?

  • Zkusíte postřílet skřety ze zálohy (12)
  • Chceš vyjednávat a něco skřetům nabídnout, aby vás nechali projít (13)
  • Chceš nepřipraveným skřetům vyhrožovat a přimět je k tomu, aby se vzdali (14)
  • Vypálíte co nejrychleji kupředu, abyste proběhli kolem, než se vzpamatují (15)