Barbaři

Z Svět Dračáku
Verze z 18. 5. 2019, 06:05, kterou vytvořil Markyparky (diskuse | příspěvky) (V PUSTINĚ JAKO DOMA)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Dlouhé odloučení od civilizace způsobilo, že tvá rasa je o něco drsnější a méně obratný než obyčejní lidé. Vynahrazuje si to ale vyšší silou či odolností.

Obsah

Základní vlastnosti

SIL: 0; OBR: -1; ODL: 0; INT: 0; CHA: -1

Rasové tahy

Barbaři mohou mít vrozený tah PO VZORU PŘEDKŮ.

PO VZORU PŘEDKŮ

Pokud bojuješ beze zbroje po vzoru tvých předků, tvá kůže má KZ1. Pokud si vyrobíš brnění z kůže zvířete, které jsi sám zabil, toto brnění má KZ2, ale zatěžuje tě, jako by mělo KZ1.

V PUSTINĚ JAKO DOMA

Pokud poprvé ODHADUJEŠ SITUACI v pustině (ruiny staré civilizace, poušť, neschůdné hory, ledové pláně, apod.), máš:

  • o jednu otázku více
  • navíc možnost zeptat se na historii tohoto místa
Pozn.: Pokud hrajete se silnými příběhovými pravomocemi hráčů, je možné nahradit otázku přímo popisem historie místa od hráče.

NIC MNE NEZASTAVÍ

Pokud se pokoušíš něco PŘEKONAT SILOU, máš o 1 volbu více, než je obvyklé

NÁJEZDNÍK

Používáš-li sílu tam, kde by se patřilo překážku překonat mrštností a obratností, naděláš u toho velké množství vedlejších škod, ale hoď+SIL místo hoď+OBR.

Rasové vybavení

Můžeš navíc nosit jednoruční ZÁLOŽNÍ nebo BĚŽNOU zbraň navíc.