Pronásledování, přepady a překážky

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Obsah

ÚTĚK

Pokud unikáš pronásledovateli

  • na krátkou vzdálenost a rozhoduje tvá schopnost sprintovat či kličkovat, hoď+OBR.
  • na dlouhou vzdálenost a rozhoduje tvá vytrvalost, hoď+ODL

TREFA:

  • 10+: Utekl jsi pronásledujícímu
  • 7-9: Doběhl jsi, kam jsi chtěl, ale tam tě pronásledující dohnal

POTÍŽE

  • 6-: Pronásledující tě chytil a PJ ti řekne, kde

PRONÁSLEDOVÁNÍ

Pokud někoho pronásleduješ či honíš, hoď+OBR

TREFA:

  • Chytil jsi kořist
  • 10+: Zahnal jsi jí, kam jsi chtěl
  • 7-9: Rozhodni se:
    • Dohnal jsi svou kořist, ale ona si určí, kde
    • Vzdal jsi pronásledování a kořist ti unikla.

POTÍŽE

  • 6-: Kořist utekla a PJ je na tahu

LÉČKA

Pokud chceš někoho někam nalákat, či naopak odněkud odlákat s pomocí návnady, která ho zaujme, nebo volbou vhodného místa přepadu na jeho cestě, hoď+INT

TREFA:

  • Kořist se k místu pouze přiblíží
  • Kořist je opatrná a pozorná (případný první úder bude ZTEČ nebo ZÁKEŘNOST)
    • 10+: Vybíráš si 2 z:
    • 7-9: Vybíráš si 1 z:
  • Vlákal jsi kořist až do pasti
  • Kořist nic nepodezřívá a je neopatrná (případný první úder bude ZÁKEŘNOST nebo rovnou ZÁSAH)

POTÍŽE

  • 6-: PJ si vybere z 7-9, jak se mu to hodí a táhne.

PŘEPADENÍ

Pokud hrozí, že tě přepadnou, a ty máš indicie, které ti umožní to odhalit včas odhalit, hoď+INT.

TREFA:

  • Zjistil jsi to včas
  • 10+: Dost včas na to, aby ses přepadení zcela vyhnul, pokud chceš.
  • 7-9: Na poslední chvíli, vyber si, zda:
    • Stihneš zahájit útěk
    • Stihneš se připravit k boji

POTÍŽE:

  • Napochodoval jsi přímo doprostřed nastražené pasti. PJ je na tahu

Nemáš-li potřebné indicie, které ti umožní to včas odhalit, napochodoval jsi do pasti, PJ na tahu.

HLAVNĚ NENÁPADNĚ

Snažíš-li se nenápadně něco provádět (např. s pomocí plížení, převleků, maskování, pohybu ve stínech, něco ukrývat a pod...), hoď+OBR

TREFA:

  • Zůstaneš nenápadný až do okamžiku, kdy provedeš něco zásadního (např. ukradneš sošku, zaútočíš ze zálohy, začneš v převleku burcovat lidi, nakoupíš za padělané peníze, použiješ ukrývaný předmět, spočítáš kolik je v táboře nepřátel, odposlechneš důležitý rozhovor).
  • Jen OKAMŽIK po provedení takové činnosti se prozradíš nebo se na to přijde.
  • A buďto tě u toho někdo přímo pozná nebo jsi zanechal stopy, které tě s činem spojí.
  • 10+: Drž 1. Poté, co provedeš něco zásadního, můžeš držení použít, abys:
    • Získal čas - tvůj čin bude odhalen nejdříve CHVÍLI poté, co jsi bezpečně pryč.
    • Zůstal neznámým pachatelem - nikdo tě nepoznal a stopy, které jsi zanechal, jsou neurčité a nemíří přímo k tobě

POTÍŽE:

  • PJ Drží 1. Může držení okamžitě, nebo kdykoliv později použít k tomu, abys byl odhalen.

PŘEKONÁNÍ SILOU

Pokud se snažíš vyrazit dveře, vypáčit zámek silou či překonat jinou překážku hrubou silou, hoď+SIL.

TREFA:

  • Vypáčil/vyrazil jsi to
  • CHVÍLI ti to trvalo
  • Věc se u toho viditelně poškodila
  • Děláš u toho rámus (rachotí to, dodáváš si sílu řevem, apod…)
  • 10+: Vyber 2 z:
  • 7-9: Vyber 1 z:
    • Není na první pohled vidět, že jsi věc poškodil
    • Zvládl jsi to potichu
    • Zvládl jsi to OKAMŽITĚ

POTÍŽE:

  • Na tahu je PJ