1 139
editací
Změny
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
bez shrnutí editace
'' PJ: Skřeti tě vlečou pryč. Pohodí tě v koutě svého tábora. Obreina s Dyndarem Dyndarou nikde nevidíš.'' '' Nějaký čas sleduješ, jak skřeti připravují kotlík, ve kterém si tě nejspíš chtějí uvařit. A pak se najednou údolím rozezní strašlivý řev nějakého netvora. Není jasné, ze které strany přichází, jeho ozvěna se odráží ze všech stran. Skřeti se polekají, sahají po svých zbraních a zbrojích a přestanou ti věnovat pozornostvyráží pryč. Zůstaneš v táboře sám. Pomyslíš si, že to bude nejspíš Obreinova práce. Straší skřety pomocí kouzel a dává ti tak příležitost k útěku. Ty jsi ale svázaný a budeš se muset osvobodit.''
Nyní si pomocí kostek vyhodnotíme, zda se ti podaří zmizet bez povšimnutípředřít pouta a vytrhnouz se z nich.. K tomu nám poslouží zjednodušená varianta tahu {{HLAVNĚ NENÁPADNĚPŘEKONÁNÍ SILOU}}. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi a k výsledku přičti svou obratnost sílu ({{OBRSIL}}) – tedy +1. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností.
* 10 a více:
** Zmizel Zvládl jsi to potichu a rychle. Až se skřeti si toho nevšimli vrátí, okamžitě na to přijdou, ale ty jsi svobodný a máš velký náskok. {{Jařík|20}}
* 7 – 9:
** Zmizel Zvládl jsito potichu, ale jeden ze skřetů si toho vzápětí všiml trvalo ti to dlouho a až se skřeti vrátí, budeš mít jen malý náskok. {{Jařík|21}}
* 6 a méně:
** Skřeti tě chytili na útěku Při pokusu osvobodit se jsi se do lan jen zamotal. Rozzuření skřeti se za chvíli vrátí a dají ti co proto. {{Jařík|33}}