1 139
editací
Změny
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Příklady drobných neškodných, ale užitečné efektů: * Světlo - vyslání malé světélkující koule do místnosti či její usazení na konec své hole * Oheň - zapálení klestí či rozlitého oleje drobným plamínkem Příklady použití kouzla ke spuštění obecného tahuMagie výbojů vždy spouští obecný tah, ale hoď+{{MAG}}y, namísto původní vlastnosti:
→Provedení kouzla:
** Způsobí {{LZ}} MAGICKÉ bytosti.
* Používáš-li magii výbojů v boji, k vyhodnoť příslušný [[Boj a nebezpečí|bojový tah]], jen hoď+{{MAG}}y.
* Výboj čisté magie s klepavým zapraskáním poškodí/otevře neživý předmět (např. zámek na truhle, dveřích) – použij tah {{PŘEKONÁNÍ SILOU}}, ale hoď+{{MAG}}y.
* Světlo či oheň poslouží jako návnada - použij tah {{LÉČKA}}, ale hoď+{{MAG}}y.
* Zeleným bleskem se pokusíš rozštípnout vedví kmen, který na tebe padá - použij tah {{NAVZDORY NEBEZPEČÍ}}, ale hoď+{{MAG}}y.
Příklady drobných neškodných, ale užitečné efektů:
* Světlo - vyslání malé světélkující koule do místnosti či její usazení na konec své hole
* Oheň - zapálení klestí či rozlitého oleje drobným plamínkem
=== MAGIE POHLCOVÁNÍ ===