Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Hrozby

Přidáno 2 541 bajtů, 13. 12. 2020, 02:10
Úplně nové tahy
Mohou to být úplně nové tahy, vyžadující hod kostkou. Pamatuj si ale, že ve Světě dračáku si vždy hází hráč - tahy tedy musí být napsané tak, aby dávali smysl hráči.
PříkladyPříklad: Baziliščí pohledObří pavouci: Pokud se dotkneš mé pavučiny nebo tě namotávám nohama, chytil ses. * Hoď+SIL TREFA: * 10+: Uvolnil ses jen silou * 7-9: Musel ses vysekat a místo tebe je tam teď přilepený meč/sekera apod… POTÍŽE: * 6-: Zamotal ses tak, že tě musí osvobodit někdo jiný. Pokud jsem o tobě doposud nevěděl, už o tobě vím.  Příklad: Vysavač MAGů Pokud se na vzdálenost HOD ode mne pokusíš kouzlit, před vyhodnocením kouzla hoď+INT TREFA: * 10+: Kouzlo se sešleš podle běžných pravidel * 7-9: Vysaji ti 1 MAG o který bude tvé kouzlo slabší * POTÍŽE: * 6-: Vysaji ti všechny MAGy z kouzla a na tahu je PJ === Změny existujících tahů === Můžeš také měnit znění, paramtery nebo použitou vlastnost Obecných tahů.  Příklad: Otrok Jsem imunní na NĚCO ZA NĚCO, vyjma jedné věci, po které toužím nejvíce - slibu, že odstraníš mého pána a dáš mi svobodu.  Příklad: Zkušený intrikán Použiješ-li na mě ODHAD OSOBY, nezískáš konkrétní odpověď, ale pouze náznak.   Příklad: Kentauři Pokud střílíme za jízdy, jsme tak rychlí, že mrak šípů, který vypustíme, je velký, jako bychom byli o 1 stupeň početnější.  Příklad: Rušné tržiště Zkoušíš-li někoho PRONÁSLEDOVAT nebo UTÍKÁŠ na rušném tržišti, hoď+INT místo OBR.  Příklad: Troll Místo CENNOSTÍ na mě při NÁKUPU A PRODEJI funguje velké množství jídla – celá ovce, koza, hobit nebo tak něco. === Použití neobvyklých vlastností === Krom klasických vlastností můžeš nechat hrdiny házet i na jiné vlastnosti, které nabývají hodnot od 0 (resp. -2) do +3, skoro všechny [[Herní pojmy]] se tvůj pohled potká s baziliščímdají převést na číselnou hodnotu. Například:* JÍDLO a CENNOSTI* ZÁSAH nebo způsobené zranění (OK=0, LZ=1, TZ=2, KO a SMRT=3)* MAGY* Trvání (IHNED=0, CHVÍLI=1, DLOUHO=2, VÝPRAVA=3)* Velikosti (DROBNÉ=0, MALÉ=1, STŘEDNÍ=2, OBROVSKÉ=3)atd. === Otočení tahu === Někdy (zejména při použití neobvyklých vlastností, např. utrženého zranění) je vhodné tah otočit tak, že čím víc hráč hodí, tím horší je situace.  Příklad: Dračí dech Když tě zasáhne můj dech, hoď+ODLZRANĚNÍ POTÍŽE: * 10+:Vyber si 2 z: * 7-9: Vyber si 1 z: ** Živel, který ovládám, ti zničil nebo vyřadil ZBROJ, ZBRANĚ i vybavení, které jsi měl zrovna u sebe či na sobě ** Máš hrůzu z živlu, který ovládám, do konce VÝPRAVY -1STÁLE v přítomnosti takového živlu. TREFA: * 6-: Minul jsem a vyplýtval si všechen oheň, co jsem měl na DLOUHO k dispozici.

Navigační menu