1 139
editací
Změny
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Hrozby
,→Předepsané hodiny
Např. pokud je v podzemním komplexu ochranný mechanismus, který jej má zatopením chránit před vetřelci, můžeš mít připravené takovéto hodiny.
* 03:00 Hrdinové zaslechnou pověst v hostinci drby o prokletém podzemíumrlích na hřbitově. * 06:00 Hrdinové překonané a vyřazené spouštiNedaleko hřbitova se najde čerstvě ožraná lidská kostra. * 09:00 Hrdinové najdou utopené mrtvoly předchozích výprav v jinak suchých chodbáchNa vývěsce se objeví odměna od rychtáře: "Odměna za dopadení amatérského nekromanta, který uživuje po nocích místní mrtvé." * 10:00 Hrdinové objeví nespuštěnou pastNemrtví řádí v ulicích. * 11:00 Hrdinové spustí první past a pradávný mechanismus Nemrtví se uvede vloupali do provozurychtářova domu. * 12:00 Podzemí se zatopí vodouNemrtví zabili rychtáře.
U předepsaných hodin platí, že fungují preskriptivně i deskriptivně.
* Preskriptivní fungování ti dává inspiraci, co máš proti hrdinům táhnout. Např. pokud jsou výše uvedené hodiny momentálně na 0910:00 a hrdinové uspějí nijak nereagují na ODHAD SITUACE a otázku "Co je tu jinačí, než vypadá?"panické výkřiky vesničanů, můžeš se podívatjim ve svém tahu oznámit, co ti navrhuje následující segmentže nemrtví vloupali do rychtářova domu, popsat jim objev nespuštěné pasti a probarvit jepoté proškrtni příslušný segment. * Deskriptivní fungování říká, že máš probarvit segment, pokud hrdinové udělajíse v příběhu odehraje, něco, co je na něm napsané. Např. pokud jsou hrdinové hodiny na 10:00 a hrdinové cíleně past spustí, aby se podívali, co dělávpustí nemrtvé do rychrářova domu, proškrtni rovnou probarvi příslušný segment. Je to vlastně forma "příležitosti na stříbrném podnose". Nemusíš čekat, až se dostaneš na tah jiným způsobem, rovnou popíšeš, že uvedli mechanismus do provozu.Při hře se ti může stát, že příběh se najednou vydá cestou, kterou jsi v hodinách neočekával. V tu chvíli se neboj popis zbývajících segmentů vymazat a hrát hodiny jako doplňované.
== Tahy na míru ==