Pronásledování, přepady a překážky
Verze z 15. 5. 2019, 22:50, kterou vytvořil Markyparky (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka s textem „== ÚTĚK == Pokud utíkáš, hoď+{{OBR}} TREFA: * 10+: Utekl jsi pronásledujícímu * 7-9: Doběhl jsi, kam jsi chtěl, ale tam tě pronásledující do…“)
ÚTĚK
Pokud utíkáš, hoď+OBR TREFA:
- 10+: Utekl jsi pronásledujícímu
- 7-9: Doběhl jsi, kam jsi chtěl, ale tam tě pronásledující dohnal
POTÍŽE
- 6-: Pronásledující tě chytil a PJ ti řekne, kde
PRONÁSLEDOVÁNÍ
Pokud někoho pronásleduješ či honíš, hoď+OBR TREFA:
- Chytil jsi kořist
- 10+: Zahnal jsi jí, kam jsi chtěl
- 7-9: Rozhodni se:
- Dohnal jsi svou kořist, ale ona si určí, kde
- Vzdal jsi pronásledování a kořist ti unikla.
POTÍŽE
- 6-: Kořist utekla a PJ je na tahu
LÉČKA
Pokud chceš někoho někam nalákat, či naopak odněkud odlákat s pomocí návnady, která ho zaujme, nebo volbou vhodného místa přepadu na jeho cestě, hoď+INT TREFA:
- Kořist se k místu pouze přiblíží
- Kořist je opatrná a pozorná (případný první úder bude ZTEČ nebo ZÁKEŘNOST)
- 10+: Vybíráš si 2 z:
- 7-9: Vybíráš si 1 z:
- Vlákal jsi kořist až do pasti
- Kořist nic nepodezřívá a je neopatrná (případný první úder bude ZÁKEŘNOST nebo rovnou ZÁSAH)
POTÍŽE
- 6-: PJ si vybere z 7-9, jak se mu to hodí a táhne.