Jařík:(6)
Verze z 16. 7. 2019, 07:53, kterou vytvořil Markyparky (diskuse | příspěvky)
Výsledkem hodu a tahu HLAVNĚ NENÁPADNĚ a volby, která byla pro jednoduchost udělána za tebe, je situace, ve které máte dost času na to si tábořiště prohlédnout a ještě provést něco dalšího. Teprve chvíli poté dojde k vašemu prozrazení. Tomu odpovídá i to, co budeš ty nebo PJ popisovat.
Ty: Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají? PJ: Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Na místě jsou ještě věci šestého skřeta, toho ale nikde nevidíte. Obrein: "Ty jsi hraničář, obhlédni pořádně situaci," vybídnu Jaříka.
Nechceš-li riskovat, rovnou rozhodni, co uděláte (35):
Poslechneš-li Obreina a chceš zjistit něco o situaci, ve které se nacházíš, jde o tah ODHAD SITUACE, který si teď zjednodušeně vyhodnotíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
- 10 a více:
- Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník, chybějící si šel odskočit k potůčku a víš, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (35).
- 7 – 9:
- Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (35).
- Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník.
- Odhadl jsi, že chybějící skřet si šel odskočit k potůčku.
- Odhadl jsi, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší.
- Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodni, co uděláte (35).
- 6 a méně:
- Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. (11).