1 139
editací
Změny
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Vybavení
,→Sladění se
* je-li to opravdu nouzové použití (např. kuší někoho praštíš do hlavy, nebo se o topor sekery přetahuješ s nepřítelem, co ho drží ve spárech), počítej si SZ:1 a nezapočítávej si její vlastnosti.
= Sladění Kouzelné a neobvyklé vybavení =Kouzelné a neobvyklé vybavení je takové, které umožňuje postavě provádět nějaký neobvyklý tah - typicky tah jiného povolání, rasy nebo nějaký tah ušitý předmětu na míru. == Jednorázové ==Jednorázové trvalé a magické předměty - typicky lektvary a svitky - jsou vlastně předpřipravená KOUZLA. Použitím se spotřebují. Vždy je řečeno, kolik MAGů je v nich uloženo. == Trvalé ==Každá postava se může během TÁBOŘENÍ sladit s jedním (od 1. úrovně), dvěma (od 6. úrovně) nebo třemi (od 11. úrovně) trvalými magickými či neobvyklými předměty či bytostmi, které jí pak dávají možnost používat buďto tah jiného povolání, nebo mají svůj, úplně zvláštní tah.
Předmět, se kterým je postava sladěna, může mít po ruce, aniž by jí to přetěžovalo.
Vyžaduje-li předmět k používání MAGy, jsou dvě možnosti, jak je hrdina může dodat:
* Může použít vlastní magenergii z hlavy nebo truhly.
* Opětovným sladěním nabije předmět na 3 MAGy, které pak může postupně použít.
= Poklady =