Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Hraničáři

Přidáno 1 425 bajtů, 25. 12. 2020, 09:29
Jak vypadáš?
== Jak vypadáš? ==
Vyber 1 z každého řádku nebo si vymysli něco podobného:* Muž, / žena, mladý, / v nejlepších letech, / starý* Nenápadná zbroj, / přírodní zbroj, / opravovaná zbroj, / prastará zbroj, / plášť do divočiny* Příjemná tvář, / ošlehaná tvář, / důvěryhodná tvář, / vousatá tvář* Oči plné naděje, / oči plné žalu, / oči hledící do dálky, / plamínky v očích, / oči šelmy* Šlachovité tělo, / pružné tělo, / vychrtlé tělo
== Vybavení ==
*** Chodcův meč (SZ 2; DOTYK; 1-RUKA; ŠERM)
**** Jeho odlesk může oslnit (LZ, DOTYK+HOD; 1-RUKA)
*** Hůl z hruškového dřeva (SZ 3; DOTYK; 2-RUCE; PLOŠNÁDLOUHÁ)
*** Druidský srp (SZ 2; DOTYK; 1-RUKA; ŠERM; +1MAG na kouzlení)
*** Dlouhý luk (SZ 3; HOD+DOSTŘEL)
TREFA:
* Dal jsi {{PRVNÍ POMOC}}
* Tvůj pacient je {{ÚNAVA|UNAVENÝ}} a příští * Příští {{TÁBOŘENÍ}} celé tvrdě prospí
* 10+: Vybíráš si 3 z:
* 7-9: Vybíráš si 2 z:
** Vyléčil jsi 1 {{TZ}} a odstranil související {{TRAUMA}}, aniž bys způsobil {{JIZVA|JIZVU}} (možno zvolit i 2x)
** Vyléčil jsi 1 {{KO}} a odstranil vyřazenísouvisející {{VYŘAZENÍ}}, aniž bys způsobil {{JIZVA|JIZVU}} (možno zvolit i 2x)
** Vyléčil jsi všechna {{LZ}}
** Pacient neprospí celé {{TÁBOŘENÍ}}
* Je to válečník
** Má ZL:3, TZ:2, KO:1; SZ:3, KZ:1 a SIL:+2 místo SIL+1 nebo OBR+1.
 
=== KRÁL ZVÍŘAT ===
Znáš přirozené chování zvířat. Dokážeš je napodobit a zvířata odvracet, zahánět, či je přimět, aby tě poslechly, jako bys byl vůdce smečky.
* Hoď+INT
TREFA:
* 10+: Bojí se tě, jako bys byl vůdce smečky a udělají, co chceš.
* 7-9: PJ vybere jedno z:
** Obrátí se na útěk
** Musíš s nimi zápasit po jejich způsobu (tah ZTEČ, plným úspěchem je, že se stane, co chceš).
** Budou se chovat, jak si oni myslí, že chceš, aby se chovaly (stane se jen přibližně to, co chceš)
POTÍŽE:
* 6-: PJ je na tahu
== Pokročilé hraničářské TAHY (od 6. úrovně) ==
* Tvůj společník má KZ o 1 vyšší.
=== KRÁL ZVÍŘAT ZNALEC NETVORŮ === Pokud napodobíš jim po jejich přirozené chovánízpůsobu nabídneš vhodnou návnadu, oběť nebo oblíbenou kořist, umíš odvracet a zahánět zvířata či dokážeš je přimět, aby se nějak chovalypro tebe něco udělali.
* Hoď+CHA
TREFA:
* 10+: Bojí se tě, ustoupí a stane seUdělají přesně to, co chceš.
* 7-9: PJ vybere jedno z:
** Obrátí Spolknou návnadu či kořist a sice pro tebe neudělají to, co jsi chtěl, ale budou se na útěkspokojeně krmit, takže ti dají pokoj.** Musíš s nimi zápasit po Aby sis získal jejich způsobu (tah ZTEČdůvěru, plným úspěchem jemusíš návnadu nejen nabídnout, že se staneale společné s nimi zkonzumovat. Pak udělají přesně to, co chceš).
** Budou se chovat, jak si oni myslí, že chceš, aby se chovaly (stane se jen přibližně to, co chceš)
POTÍŽE:
* 7-9: Drž 2
* Držení můžeš vyměnit za:
** Dají ti něco, co od nich chcešmají, řekni si, co
** Poslouží ti jako oči a uši
** Budou za tebe bojovat
* Buďto posílit svůj útok o +1ZÁSAH,
* Anebo oslabit útok nepřítele o -1ZÁSAH.
Uděláš-li to, tvůj útok je MAGICKÝ.
=== PÍŠŤALA ===
=== MIMOSMYSLOVÁ SCHOPNOST ===
Dokážeš působit na malé věci na dálku, hoď+MAGY (Max.3)TREFA'''Základní vlastnosti:'''
* Dosah HOD
* Seslání CHVÍLI
* 10+: Vyber si 1-3 zzlepšení základních vlastností:* 7-9: Vyber 1 z:Zvýšení dosahu na DOSTŘEL, nebo** Zrychlení zrychlení seslání na okamžitěOKAMŽIK.** Dosah se prodlouží na DOSTŘEL'''Efekt kouzla:'''* Efekty vyber Vyber si 1 zefekt, který provedeš:** Telekineze: Předmět se vznese do vzduchu a dokážeš . Můžeš s ním pomalu pohybovat pohnout až na vzdálenost rovnou dosahu. Pokud neurčíš jinak, po skončení spadne na zem (SZ:1).** Pyrokineze: Předmět vzplanese rozpálí. Můžeš z něj nechat vyšlehnout silný plamenem. Skrze holou kůži či slabé oblečení popálí (LZSZ:1).** Telepatie: Nejde o předmět, ale o myšlenkyčlověku podobného tvora. Dokážeš s člověku podobnými bytostmi navázat Můžeš si přečíst, na dálku rozhovor bezeslovco zrovna myslí, nebo si vyměnit několik vět jako by ses s dotyčným normálně bavil. Můžeš jim také vnutit nepříjemnou myšlenku (LZ).** Vláda nad přirozenou věcí: Přírodní věc Spojíš se s přírodní věcí (např. kámen, větev, pavučina) hraničáře . Vyslovíš-li jednoduchý příkaz, poslechne (odvalí se, praskne, rozplete se), pokud . Pokud jí někdo stojí, v cestě, ublíží mu (SZ:1).Tah:Chceš-li zapůsobit na něco nebo někoho na dálku, hoď+MAGy (Max.3):TREFA* 10+: Drž 3:* 7-9: Drž 1:Dokud držíš, udržuješ se zvoleným cílem spojení. Držení můžeš použít, abys cíl zapůsobil zvoleným efektem.
POTÍŽE:
* Kouzlo provede něco jiného, než co má. Na tahu je PJ.
=== PROMĚNA ===
Dokážeš se proměnit ve zvíře velikosti od psa po dospělého býka. Získáš jeho přirozené zbraně a neobvyklé smysly, ale zůstanou ti tvé vlastnosti a zranění.
* Hoď+MAGy
TREFA:
* 10+: Drž 3:
* 7-9: Drž 1:
* Držení můžeš vyměnit za to, že je přiměješ k tomu:, aby jako tvůj dočasný pomocník.** aby ti vydali někoho ze svého středu** aby ti vydali něco cenného** aby utvořili skupinu a postavili se za tebe (SZ:1, KZ:0, velikost dle velikosti davu)
*** mají-li vlastní silnější zbraně, použijí ty
** aby propadli nějaké divoké emoci (rvačka, nářek, radost, oslava, orgie)** aby rozešli se rozešli v klidu zpět ke svým životům
POTÍŽE:
* dav utvoří skupinu a vrhne se na tebe – PJ je na tahu
=== ZNALEC ŽIVOTA ===
Pokud používáš ODHAD při ODHADU POSTAVY na humanoidy a zvířata (i fantastické)hodíš 12+, můžeš klást libovolné otázky.
=== NETVORY ZNÁM SKRZ NASKRZ ===
=== OSTŘELOVAČ ===
Provádíš-li {{ZÁKEŘNOST}} na vzdálenost VÝSTŘEL {{DOSTŘEL}} a hodíš 12+, dosáhneš plného úspěchu a zároveň je tvůj útok silnější o +1ZÁSAH1{{ZÁSAH}}.Máš-li {{TRVÁNÍ|CHVÍLI }} na to připravit si místo k výstřelu, odhadnout sílu větru, pořádně zamířit a dát do výstřelu veškerou energii a zároveň to není to nesmyslně daleko, můžeš střelnou zbraní použít Zákeřnost {{ZÁKEŘNOST}} i na {{DOHLED}}.
=== VŽDY PŘIPRAVEN ===
Můžeš nosit další hraničářskou zbraň.

Navigační menu