Jařík:(13)

Z Svět Dračáku
Verze z 29. 6. 2019, 14:40, kterou vytvořil Markyparky (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka s textem „ '' Rozhodli jste se skřeti vyjednávat. „Byl to tvůj nápad, tak se ukaž, mladíku,“ kývne na tebe Obrein.'' '' „Eh, velký náčelníku,“ os…“)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
 Rozhodli jste se skřeti vyjednávat. „Byl to tvůj nápad, tak se ukaž, mladíku,“ kývne na tebe Obrein.
 „Eh, velký náčelníku,“ oslovíš největšího skřeta opatrně, „rádi bychom prošli skrze vaše tábořiště.“ Je ti jasné, že jen tak, pro tvé hezké oči, to nepůjde. „Pokud nás necháte projít a vaše, ehm, luky a sekery zůstanou v klidu, potom vám slibujeme podíl na kořisti, až se budeme vracet.“

Zkoušíš něco vyjednat po dobrém, něco za to nabízíš. V takovém případě se jedná o tah NĚCO ZA NĚCO. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti, a protože jednáš po dobrém, přičti k němu svou hodnotu charisma (CHA) – tedy -1. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:

  • 10 a více:
    • Skřeti vás pustí hlouběji do údolí jen na základě slibu (24).
  • 7 – 9:
    • Skřeti vás pustí hlouběji do údolí, pokud jim zde necháte zástavu (25).
  • 6 a méně:
    • Skřeti vás podvedou – nejprve naznačí, že vás pustí a potom spustí palbu (8).