Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Jařík:(6)

Přidáno 309 bajtů, 16. 7. 2019, 09:02
bez shrnutí editace
'' '''Ty''': Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají?''
'' '''PJ''': Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Na místě jsou ještě věci šestého skřeta, toho ale nikde nevidíte.''
'' '''Dyndara''': Viděla jsem dost. Stáhnu se zpět a domluvíme se, co dál.'' '' '''Obrein''': "Ty jsi hraničář, obhlédni pořádně situaci," vybídnu JaříkaJá se také raději odplížím.''
Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou rozhodni, co uděláte vrátit s přáteli {{Jařík|35}}:.
Poslechneš-li Obreina Můžeš ale využít času, který vám získal předchozí úspěch, a chceš zjistit něco o situacitrochu víc, ve které se nacházíši když s určitým rizikem. Chceš-li to udělat, jde o tah {{ODHAD SITUACE}}, který si teď můžeš zjednodušeně vyhodnotíšvyhodnotit. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence ({{INT}}) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:
* 10 a více:
** Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník, chybějící si šel odskočit k potůčku a víš, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodnivrať za ostatními a domluv se, co uděláte {{Jařík|35}}.
* 7 – 9:
** Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se rozhodniPotom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte {{Jařík|35}}.
*** Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník.
*** Odhadl jsi, že chybějící skřet si šel odskočit k potůčku.
* 6 a méně:
** Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. {{Jařík|11}}.
 
Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou vrátit za ostatními a domluvit se, co uděláte {{Jařík|35}}:

Navigační menu