Jařík:(6)

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Výsledkem hodu a tahu HLAVNĚ NENÁPADNĚ a volby, která byla pro jednoduchost udělána za tebe, je situace, ve které máte dost času na to si tábořiště prohlédnout a ještě provést něco dalšího. Teprve chvíli poté dojde k vašemu prozrazení. Tomu odpovídá i to, co budeš ty nebo PJ popisovat.

 Ty: Připlížil jsem se tmou a teď z úkrytu v křoví pozoruji skřetí tábořiště. Skřeti o mě netuší, dívám se, co dělají?
 PJ:  Čtyři z nich sedí na zemi kolem rozložené kůže, klábosí a hrají u toho nějakou karetní hru o hrstku stříbrných mincí. Opodál pak sedí pátý a zamyšleně si prohlíží lebku nějakého divokého zvířete. Na místě jsou ještě věci šestého skřeta, toho ale nikde nevidíte.
 Dyndara: Viděla jsem dost. Stáhnu se zpět a domluvíme se, co dál.
 Obrein: Já se také raději odplížím.

Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou vrátit s přáteli (35).

Můžeš ale využít času, který vám získal předchozí úspěch, a zjistit o situaci trochu víc, i když s určitým rizikem. Chceš-li to udělat, jde o tah ODHAD SITUACE, který si teď můžeš zjednodušeně vyhodnotit. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti. Protože jde o tvůj postřeh a odhad, přičti k němu svou hodnotu inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností:

  • 10 a více:
    • Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník, chybějící si šel odskočit k potůčku a víš, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší. Pokud si budeš myslet, že ti tyto informace pomohou v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte (35).
  • 7 – 9:
    • Odhadl jsi jednu z následujících informací - vyber si kterou. Pokud si budeš myslet, že ti tato informace pomůže v některém z dalších hodů, přičti si k hodu +1. Potom se Potom se vrať za ostatními a domluv se, co uděláte (35).
      • Odhadl jsi, že skřet s lebkou je náčelník.
      • Odhadl jsi, že chybějící skřet si šel odskočit k potůčku.
      • Odhadl jsi, který z čtveřice, co hraje karty, je nejslabší.
  • 6 a méně:
    • Když ses vzdálil od Dyndara s Obreinem a snažil něco vyzvědět, šestý skřet tě překvapil a zajmul. (11).

Nechceš-li riskovat, můžeš se také rovnou vrátit za ostatními a domluvit se, co uděláte (35):