Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Jaříkovo dobrodružsví

Přidáno 7 bajtů, 4. 10. 2020, 15:40
Úvodní slovo
'' '''Úvod''': Stalo se to asi týden po smrti tvého otce, kdy tě ve tvé horské chýši, kterou jsi po něm zdědil společně s jeho vybavením, navštívili dva cizinci – barbarská válečnice Dyndara a elfí čarodéj Obrein. Pamatuješ si je z dětství, občas se ukázali ve vašem domku, zpravidla vytáhli otce na nějakou výpravu a ty jsi ho pak měsíc nebo dva neviděl. Zpátky se pak vracíval pomlácený, unavený, ale také šťastný a vždy přinesl domů nějaké cennosti, trofeje nebo alespoň zajímavé příběhy. Přesto tě trochu překvapilo a snad i zaskočilo, když ti řekli, že se chystají na další výpravu a protože tvůj otec s nimi už nemůže, hodila by se jim pomoc mladého dobrodruha, jako jsi ty. Jejich zkušenosti a tvé mladé tělo prý jsou zárukou úspěchu.''
'' Zprvu ses zdráhal, ale slovo dalo slovo a ty tak dnes časně zrána stojíš nad Šedým údolím, vyzbrojený tím, co jsi doma našel a dychtící očekáváním prvního velkého dobrodružství. Vlastně ses ani neptal, proč tam jdete.''
'' Jmenuješ se Jařík a jsi hraničářem. Máš třpytivé šupinové brnění, dlouhý luk s toulcem obyčejných šípů, k tomu pár stříbrných. V batohu máš malý nůž, na zádech štít a meč po svém otci a pár zásob – . Také nějaké zásoby, lano, jídlo a několik pochodní.
Představ si, že jsi se právě sešel s přáteli, kteří ti chtějí ukázat '''Svět dračáku'''. Právě oni už hru znají, budou hrát Dyndaru a Obreina a v následujícím textu tě s jejich hrou nebudeme zatěžovat, vždy jen v závorce najdeš zmínku toho, jaký tah vlastně hráli. Ukázková hra je ale postavená tak, aby všechna důležitá rozhodnutí záležela na tobě. Stejně tak tě občas necháme rozhodnout věci, které by ve skutečné hře rozhodl PJ.

Navigační menu