Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Kouzelníci

Přidáno 164 bajtů, 28. 6. 2019, 09:37
PODIVNÝ PŘÍTELÍČEK
* Kočku, krysu, žábu – LZ: 2, TZ:1, KO:1; SZ:1, KZ:0 (udrží o +1MAG více, takže 2)
* Havrana, sovu, netopýra – LZ:2, KO:1; SZ:1, KZ:2; (umí létat)
* Ďáblíka – LZ:3, TZ:1, KO:1; SZ:1, KZ:1; (umí se teleportovat na vzdálenost HODNení-li způsob pohybu důležitý pro vyhodnocení nějaké situace, létání i teleportace se provádí bez hodu.Je-li to důležité, vyhodnocuj je, jako MAGII POHYBU, hoď+1.
== Pokročilé kouzelnické tahy (od 6. úrovně) ==

Navigační menu