Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Odpočinek a uzdravování

Přidáno 129 bajtů, 2. 5. 2020, 14:59
První pomoc
* Laickou PRVNÍ POMOC poskytneš tak, že se na {{TRVÁNÍ|CHVÍLI}} zastavíš, zranění ošetříš (např. zastavíš krvácení, zašiješ, přiložíš dlahu, obklad, obvážeš). Takovéto ošetření odstraní {{TRAUMA}}, {{VYŘAZENÍ}} či zachrání život, ale způsobí {{JIZVA|JIZVU}}.
* Obdobným způsobem se {{TRAUMA}} nebo {{VYŘAZENÍ}} promění v {{JIZVA|JIZVU}} během {{TÁBOŘENÍ}}.
* Odborně - s pomocí tahů [[Válečníci#Z TOHO SE VYLÍŽU|Z TOHO SE VYLÍŽU]], [[Hraničáři#UZDRAV ZRANĚNÍ|UZDRAV ZRANĚNÍ]] a [[Alchymisté#LEKTVARY|LEKTVARY]] - je možné {{TRAUMA}} a {{VYŘAZENÍ}} odstranit či život zachránit i způsobem, který {{JIZVA|JIZVU}} nezpůsobí, viz jejich znění.
Na zajímavých místech se může a nemusí něco semlít - PJ tedy může a nemusí být na tahu.
* V jeskyních a podzemí se řiď jednoduchým pravidlem - pokud někdo HLÍDÁ, noc byla klidná. Nedrží-li nikdo hlídku, PJ je na tahua hraje měkký tah.
* Při hraní pod otevřeným nebem si vyhodnoť tah TÁBOŘENÍ NA ZAJÍMAVÉM MÍSTĚ.
* Při hraní pod otevřeným nebem jsou to místa, u kterých se dá předpokládat nějaká událost či setkání (např. prokletý mlýn, doupě loupežníků, kteří se brzy vrátí z lupu, loď uprostřed bouře)
Na nebezpečným místech je PJ vždy na tahu. Pokud postavy drží HLÍDKU, PJ hraje měkký tah, pokud nehlídají, hraje tvrdý tah.
== Na začátku táboření ==

Navigační menu