Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Pronásledování, přepady a překážky

Přidáno 2 461 bajtů, 2. 5. 2020, 13:36
PRONÁSLEDOVÁNÍ
=== ÚTĚK ===Pokud utíkášunikáš pronásledovateli* na krátkou vzdálenost a rozhoduje tvá schopnost sprintovat či kličkovat, hoď+{{OBR}}.* na dlouhou vzdálenost a rozhoduje tvá vytrvalost, hoď+{{ODL}}
TREFA:
* 6-: Pronásledující tě chytil a PJ ti řekne, kde
=== PRONÁSLEDOVÁNÍ ===Pokud někoho pronásleduješ či honíš,* na krátkou vzdálenost a rozhoduje tvá schopnost sprintovat či kličkovat, hoď+{{OBR}}.* na dlouhou vzdálenost a rozhoduje tvá vytrvalost, hoď+{{ODL}}
TREFA:
* Chytil jsi kořist
* 10+: Zahnal jsi jí, kam jsi chtěl
* 7-9: Rozhodni se:
* 6-: Kořist utekla a PJ je na tahu
=== LÉČKA ===
Pokud chceš někoho někam nalákat, či naopak odněkud odlákat s pomocí návnady, která ho zaujme, nebo volbou vhodného místa přepadu na jeho cestě, hoď+{{INT}}
 
TREFA:
* Kořist se k místu pouze přiblíží
POTÍŽE
* 6-: PJ si vybere z 7-9, jak se mu to hodí a táhne.
 
=== PŘEPADENÍ ===
Pokud hrozí, že tě přepadnou, a ty máš indicie, které ti umožní to odhalit včas odhalit, hoď+{{INT}}.
 
TREFA:
* Zjistil jsi to včas
* 10+: Dost včas na to, aby ses přepadení zcela vyhnul, pokud chceš.
* 7-9: Na poslední chvíli, vyber si, zda:
** Stihneš zahájit útěk
** Stihneš se připravit k boji
POTÍŽE:
* Napochodoval jsi přímo doprostřed nastražené pasti. PJ je na tahu
 
Nemáš-li potřebné indicie, které ti umožní to včas odhalit, napochodoval jsi do pasti, PJ na tahu.
 
=== HLAVNĚ NENÁPADNĚ ===
Snažíš-li se nenápadně něco provádět (např. s pomocí plížení, převleků, maskování, pohybu ve stínech, něco ukrývat a pod...), hoď+{{OBR}}
 
TREFA:
* Zůstaneš nenápadný až do okamžiku, kdy provedeš něco zásadního (např. ukradneš sošku, zaútočíš ze zálohy, začneš v převleku burcovat lidi, nakoupíš za padělané peníze, použiješ ukrývaný předmět, spočítáš kolik je v táboře nepřátel, odposlechneš důležitý rozhovor).
* Jen {{TRVÁNÍ|OKAMŽIK}} po provedení takové činnosti se prozradíš nebo se na to přijde.
* A buďto tě u toho někdo přímo pozná nebo jsi zanechal stopy, které tě s činem spojí.
* 10+: Drž 1. Poté, co provedeš něco zásadního, můžeš držení použít, abys:
** Získal čas - tvůj čin bude odhalen nejdříve {{TRVÁNÍ|CHVÍLI}} poté, co jsi bezpečně pryč.
** Zůstal neznámým pachatelem - nikdo tě nepoznal a stopy, které jsi zanechal, jsou neurčité a nemíří přímo k tobě
POTÍŽE:
* PJ Drží 1. Může držení okamžitě, nebo kdykoliv později použít k tomu, abys byl odhalen.
 
=== PŘEKONÁNÍ SILOU ===
Pokud se snažíš vyrazit dveře, vypáčit zámek silou či překonat jinou překážku hrubou silou, hoď+{{SIL}}.
 
TREFA:
* Vypáčil/vyrazil jsi to
* CHVÍLI ti to trvalo
* Věc se u toho viditelně poškodila
* Děláš u toho rámus (rachotí to, dodáváš si sílu řevem, apod…)
* 10+: Vyber 2 z:
* 7-9: Vyber 1 z:
** Není na první pohled vidět, že jsi věc poškodil
** Zvládl jsi to potichu
** Zvládl jsi to OKAMŽITĚ
POTÍŽE:
* Na tahu je PJ

Navigační menu