1 139
editací
Změny
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
→Ptej se hráčů a stav na jejich odpovědích
Neboj se hráčů přímo ptát, případně na ně otočit jejich vlastní otázky. Pokud dorazí družina do elfí stromové osady, nemusíš popis vymýšlet sám. Můžeš se otočit na hráčku elfky a říct jí: "Ty hraješ elfku. Popiš nám, jak osada vypadá a kdo ji vede." Pokud hráč uspěje v Odhadu situace a zeptá se na něco, co nemáš připravené (např. kdo velí skupině kostlivců na hřbitově), můžeš se ho obratem zeptat, co vlastně zjistil.
A nezůstávej jen v rovině atmosférických popisů. S jejich odpověďmi aktivně pracuj. Pokud ti elfka popíše, že uprostřed elfí osady je mramorová kašna, využij toho a později ve hře kašnu zapoj - například jako místo hostiny, magického obřadu nebo tajné schůzky. Pokud ti hráč v Odhadu situace oznámí, že nepřátelský oddíl kostlivců plní rozkazy nekromanta, který je oživil, přestože ty sám jsi ve své přípravě žádného nekromanta neměl, založ nekromantovi novou hrozbua do herního světa jej umísti.
=== Poslouchej, co hráči chtějí, ale dávej jim to po svém ===