1 139
editací
Změny
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Založena nová stránka s textem „Hrdinové během hraní získávají zkušenosti a jejich schopnosti rostou. Ve Světě dračáku je to znázorňováno tak, že mohou získat nové tahy.…“
Hrdinové během hraní získávají zkušenosti a jejich schopnosti rostou. Ve Světě dračáku je to znázorňováno tak, že mohou získat nové tahy.
TBD expování
== Přechod na vyšší úroveň ==
Kdykoliv hrdina splní podmínky pro přechod na vyšší úroveň (TBD), může si vzít jeden další tah.
Může si vybrat jeden z tahů svého povolání, přičemž:
* Tahy označené jako běžné si může brát kdykoliv.
* Tahy označené jako pokročilé si může brát až od šesté úrovně.
* Tahy označené jako expertní si může brát až od jedenácté úrovně.
nebo si může vybrat jeden z tahů své rasy, přičemž nové tahy označené jako Vrozené si může vzít pouze tehdy, pokud si v příběhu odehrál významnou událost, která by je vysvětlila.
== Zvyšování vlastností ==
Při přechodu na 6., 11. a 16. úroveň si můžeš zvednout jednu libovolnou vlastnost o +1.
Každé povolání dále umožňuje zvednout až 3 vlastnosti, které mu odpovídají, o +1.
Kdykoliv si zvýšíš nějakou vlastnost, která ovlivňuje něco dalšího (např. SIL nebo ODL), zvyš si i odpovídající odvozené hodnoty (např. počet předmětů, které uneseš v batohu, nebo počet zranění, která sneseš).
TBD expování
== Přechod na vyšší úroveň ==
Kdykoliv hrdina splní podmínky pro přechod na vyšší úroveň (TBD), může si vzít jeden další tah.
Může si vybrat jeden z tahů svého povolání, přičemž:
* Tahy označené jako běžné si může brát kdykoliv.
* Tahy označené jako pokročilé si může brát až od šesté úrovně.
* Tahy označené jako expertní si může brát až od jedenácté úrovně.
nebo si může vybrat jeden z tahů své rasy, přičemž nové tahy označené jako Vrozené si může vzít pouze tehdy, pokud si v příběhu odehrál významnou událost, která by je vysvětlila.
== Zvyšování vlastností ==
Při přechodu na 6., 11. a 16. úroveň si můžeš zvednout jednu libovolnou vlastnost o +1.
Každé povolání dále umožňuje zvednout až 3 vlastnosti, které mu odpovídají, o +1.
Kdykoliv si zvýšíš nějakou vlastnost, která ovlivňuje něco dalšího (např. SIL nebo ODL), zvyš si i odpovídající odvozené hodnoty (např. počet předmětů, které uneseš v batohu, nebo počet zranění, která sneseš).