Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Příručka Pána jeskyně

Přidáno 1 709 bajtů, 15. 9. 2019, 13:11
Poslouchej, co hráči chtějí, ale dávej jim to po svém
Při hraní tyto metody střídej - každá z nich je totiž překvapivá a osvěžující, když se objeví jednou za čas, ale mohla by se stát frustrující a nepříjemnou, kdyby se hrála stále dokola. Snaž se také nebýt předvídatelný - všímej si toho, jaké POTÍŽE nebo NEPŘÍJEMNOSTI hráči očekávají ... a občas se do jejich očekávání přesně stref a jindy udělej pravý opak.
=== Buď FANDA hráčských postav, jsou to HRDINOVÉ ===
* Buď FANDA hráčských postavUdělej jejich život zajímavým. Tvým úkolem je vnášet jim do života komplikace, ale to neznamená, jsou že to HRDINOVÉvždy musí být změny k horšímu.** Dovol Zejména by ses měl vyvarovat toho, abys jim cokolivsebral něco, co jen trochu dává smyslje pro jejich hrdinu výjimečné. Je v pořádku vyrazit v boji válečníkovi zbraň, kterou bojuje, protože na takovou eventualitu je připraven a má po ruce spoustu jiných zbraní. Ale sebrat válečníkovi všechny zbraně, a zejména opakovaně nebo na delší dobu, to už pro jeho hráče zábavné není. Stejně tak nebraň kouzelníkovi meditovat, nezabíjej hraničáři jeho psa, nenech alchymistu hrát bez jeho truhly. A pokud už si okolnosti v příběhu žádají, aby hráč alespoň chvíli byl ochuzen o to odpovídá nějakému obecnému tahu , co jeho postavu odlišuje, postarej se o to, aby to bylo krátké ozvláštnění, ale on brzy dostal buďto příležitost získat to zpět, nebo tahu povolánívíce či méně adekvátní náhradu, která mu dovolí ve hře pokračovat s plným potenciálem svého hrdiny.** Zároveň ale trvej Nikdy neber hráčům to, co získali jako úspěch ve svých předchozích tazích. Pokud něco zaslouženě získali, dopřej jim to... a to i tehdy, pokud by v některém z následujících tahů měli POTÍŽE. Zaměř zkrátka svou pozornost, alespoň na nějaký čas, na tomněco jiného. Pokud jejich vítězství ovlivnilo herní svět, nezapomeň ho také respektovat. Na druhou stranu, ve Světě dračáku nic není věčné. Po nějakém čase každá výhra, každý poklad, aby to poté pomocí tahu opravdu vyhodnotilikaždá pocta zevšední ... Od toho tam ty kostky mátea potom se stane, že dobyté pozice ohrozí nový nepřítel, neboj uzavřená spojenectví seněkdo pokusí přeplatit, ony pohlídajíčarovná zbraň, aby tvého fandovství hráči nezneužívalikterou hrdina získal, přiláká nežádoucí pozornost. Až budeš číst doporučení, kdy hrát měkké a kdy tvrdé tahy, nevykládej ho tak, že vždy všechny tvé tahy musí být nejtvrdší možné. Principy, které ses zde naučil, jsou pro zábavu důležitější než to, abys hrdiny neustále drtil a omezoval v jejich rozletu.
== Kdy táhnout ==

Navigační menu