Jařík:(4): Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
− | '' „Nalákáme je pasti,“ | + | '' '''Ty:''' „Nalákáme je pasti,“ navrhnu. |
− | '' | + | '' '''Dyndara:''' „Skvělý nápad,“ odpovím a dodám, „ty budeš návnada." Usměje se. |
+ | '' '''Obrein:''' "My si s Dyndarou vlezeme tady do křoví a ty začni tropit nějaký hluk. Třeba řvi bolestí, jako že jsi sem spadl shora a máš vyvrknutý kotník. To by je mohlo nalákat.“ '' | ||
+ | '' '''Ty:''' Nasucho polknu a kývnu. Asi je opravdu lepší, když návnada bude nejslabší bojovník, od pohledu nezkušený mladík. A ti zkušení budou v krytu a snáze tak vpadnou skřetům do zad. Dyndar s Obreinem se tedy ukryjí. Vezmu velký kámen a hodím ho do křoví, aby to pořádně zarachotilo. Potom zakřičím „Auauauvajs, to bolí, asi jsem si vyvrkl kotník! Kam jsem to spadl? A jak se odsud dostanu?“ '' | ||
Snažíš se nalákat skřety do pasti. To by ve hře odpovídalo tahu {{LÉČKA}}, jehož zjednodušenou variantu si nyní vyhodnotíš. U něj záleží na tom, jak chytře past nastražíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti a přičti k nim hodnotu tvé inteligence ({{INT}}) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností. | Snažíš se nalákat skřety do pasti. To by ve hře odpovídalo tahu {{LÉČKA}}, jehož zjednodušenou variantu si nyní vyhodnotíš. U něj záleží na tom, jak chytře past nastražíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti a přičti k nim hodnotu tvé inteligence ({{INT}}) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností. | ||
Řádek 8: | Řádek 10: | ||
* 7 – 9: | * 7 – 9: | ||
** Skřeti se zastavili kousek od tebe a dohadují se, co s tebou. Nejsou ostražití, ale nevlezli Dyndarovi a Obreinovi do rány. {{Jařík|10}} | ** Skřeti se zastavili kousek od tebe a dohadují se, co s tebou. Nejsou ostražití, ale nevlezli Dyndarovi a Obreinovi do rány. {{Jařík|10}} | ||
+ | ** Skřeti vlezli do pasti, je ale vidět, že tuší léčku. Postupují opatrně, luky v rukou, připraveni postavit se případnému útoku. {{Jařík|TBD}} | ||
* 6 a méně: | * 6 a méně: | ||
** Vybral sis ke svému předstírání místo příliš blízko skřetům a příliš daleko od tvých společníků. Skřeti tě chytili a vlečou tě pryč dřív, než Dyndar a Obrein stihnou zareagovat. {{Jařík|11}} | ** Vybral sis ke svému předstírání místo příliš blízko skřetům a příliš daleko od tvých společníků. Skřeti tě chytili a vlečou tě pryč dřív, než Dyndar a Obrein stihnou zareagovat. {{Jařík|11}} |
Aktuální verze z 16. 7. 2019, 07:15
Ty: „Nalákáme je pasti,“ navrhnu. Dyndara: „Skvělý nápad,“ odpovím a dodám, „ty budeš návnada." Usměje se. Obrein: "My si s Dyndarou vlezeme tady do křoví a ty začni tropit nějaký hluk. Třeba řvi bolestí, jako že jsi sem spadl shora a máš vyvrknutý kotník. To by je mohlo nalákat.“ Ty: Nasucho polknu a kývnu. Asi je opravdu lepší, když návnada bude nejslabší bojovník, od pohledu nezkušený mladík. A ti zkušení budou v krytu a snáze tak vpadnou skřetům do zad. Dyndar s Obreinem se tedy ukryjí. Vezmu velký kámen a hodím ho do křoví, aby to pořádně zarachotilo. Potom zakřičím „Auauauvajs, to bolí, asi jsem si vyvrkl kotník! Kam jsem to spadl? A jak se odsud dostanu?“
Snažíš se nalákat skřety do pasti. To by ve hře odpovídalo tahu LÉČKA, jehož zjednodušenou variantu si nyní vyhodnotíš. U něj záleží na tom, jak chytře past nastražíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti a přičti k nim hodnotu tvé inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností.