Jařík:(3): Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(Založena nová stránka s textem „ '' Rozsvítil jste lucernu a vydali jste se šeravým údolím za hlasy. Dyndár s Obreinem vypadají bezstarostně a kouzelník se k tobě i natočí a p…“) |
|||
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.) | |||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
− | '' | + | '' '''Dyndara''': Rozsvítila jsem lucernu a vydáváme se šeravým údolím za hlasy. |
− | '' „Ale no tak, přátelé, není třeba hned vytahovat zbraně,“ | + | '' '''Obrein''': Vykračuji si bezstarostně a tak, abych byl dobře slyšet, ještě zmíním k ostatním: „Jestli umí mluvit, tak budou přátelští.“ |
+ | |||
+ | Takovéto situaci se někdy říká příležitost na stříbrném podnose. Je to chvíle, kdy se hrdinové dobrovolně vystaví nějakému nebezpečí nebo reakci okolí. PJ si v tu chvíli vezme slovo a může zahrát svůj vlastní tah. Pokud nejde o přímé ohrožení postav, je to zpravidla tah měkký - tedy nějaké varování, výstraha, nabídka, příležitost nebo předzvěst možných budoucích událostí. | ||
+ | |||
+ | '' '''PJ''': Větu nedořekneš, protože zadrnčí tětiva a do stromku kousek od vás se zabodne varovný šíp. '' | ||
+ | |||
+ | Po každém tahu vždy PJ předá slovo zpět hráčům a zeptá se, co budou dělat dál. | ||
+ | |||
+ | '' '''Dyndara''': „Ale no tak, přátelé, není třeba hned vytahovat zbraně,“ zavolám do tmy. | ||
+ | '' '''Obrein''': „Kdybychom chtěli bojovat, tak bychom nepřicházeli takhle nápadně, nemyslíte?“ dodám. Pak se otočím k Jaříkovi a co nejtišeji mu řeknu: „Co dál, mladej? Ukaž nám, co se v tobě skrývá?“ '' | ||
+ | |||
+ | Tví spoluhráči nechali volbu dalších událostí na tobě. Opět platí, že ve skutečné hře bys mohl vymyslet úplně cokoliv, ale v tomto tutoriálu si vyber jednu ze tří možností: | ||
* Vyběhnete co nejrychleji kolem nich, i když to bude skrze salvu šípů {{Jařík|8}} | * Vyběhnete co nejrychleji kolem nich, i když to bude skrze salvu šípů {{Jařík|8}} | ||
* Chceš vyjednávat a něco skřetům nabídnout, aby vás nechali projít {{Jařík|13}} | * Chceš vyjednávat a něco skřetům nabídnout, aby vás nechali projít {{Jařík|13}} | ||
* Chceš se probít skrze tábořiště a připravené skřeťáky {{Jařík|16}} | * Chceš se probít skrze tábořiště a připravené skřeťáky {{Jařík|16}} |
Aktuální verze z 16. 7. 2019, 07:08
Dyndara: Rozsvítila jsem lucernu a vydáváme se šeravým údolím za hlasy. Obrein: Vykračuji si bezstarostně a tak, abych byl dobře slyšet, ještě zmíním k ostatním: „Jestli umí mluvit, tak budou přátelští.“
Takovéto situaci se někdy říká příležitost na stříbrném podnose. Je to chvíle, kdy se hrdinové dobrovolně vystaví nějakému nebezpečí nebo reakci okolí. PJ si v tu chvíli vezme slovo a může zahrát svůj vlastní tah. Pokud nejde o přímé ohrožení postav, je to zpravidla tah měkký - tedy nějaké varování, výstraha, nabídka, příležitost nebo předzvěst možných budoucích událostí.
PJ: Větu nedořekneš, protože zadrnčí tětiva a do stromku kousek od vás se zabodne varovný šíp.
Po každém tahu vždy PJ předá slovo zpět hráčům a zeptá se, co budou dělat dál.
Dyndara: „Ale no tak, přátelé, není třeba hned vytahovat zbraně,“ zavolám do tmy. Obrein: „Kdybychom chtěli bojovat, tak bychom nepřicházeli takhle nápadně, nemyslíte?“ dodám. Pak se otočím k Jaříkovi a co nejtišeji mu řeknu: „Co dál, mladej? Ukaž nám, co se v tobě skrývá?“
Tví spoluhráči nechali volbu dalších událostí na tobě. Opět platí, že ve skutečné hře bys mohl vymyslet úplně cokoliv, ale v tomto tutoriálu si vyber jednu ze tří možností: