Jařík:(3): Porovnání verzí

Z Svět Dračáku
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
(Založena nová stránka s textem „ '' Rozsvítil jste lucernu a vydali jste se šeravým údolím za hlasy. Dyndár s Obreinem vypadají bezstarostně a kouzelník se k tobě i natočí a p…“)
 
Řádek 1: Řádek 1:
  '' Rozsvítil jste lucernu a vydali jste se šeravým údolím za hlasy. Dyndár s Obreinem vypadají bezstarostně a kouzelník se k tobě i natočí a pronese: „Jestli umí mluvit, tak budou přátel..Větu nedořekne, protože zadrnčí tětiva a do stromku kousek od vás se zabodne varovný šíp. ''
+
  '' '''Dyndara''': Rozsvítila jsem lucernu a vydáváme se šeravým údolím za hlasy.
  '' „Ale no tak, přátelé, není třeba hned vytahovat zbraně,“ zahlaholí do tmy pohotově Dyndár. „Kdybychom chtěli bojovat, tak bychom nepřicházeli takhle nápadně, nemyslíte?“ dodá Obrein. Pak se otočí k tobě a co nejtišeji řekne: „Co dál, mladej? Ukaž nám, co se v tobě skrývá?“ ''
+
'' '''Obrein''': Vykračuji si bezstarostně a tak, abych byl dobře slyšet, ještě zmíním k ostatním: „Jestli umí mluvit, tak budou přátelští.“
 +
 
 +
Takovéto situaci se někdy říká příležitost na stříbrném podnose. Je to chvíle, kdy se hrdinové dobrovolně vystaví nějakému nebezpečí nebo reakci okolí. PJ si v tu chvíli vezme slovo a může zahrát svůj vlastní tah. Pokud nejde o přímé ohrožení postav, je to zpravidla tah měkký - tedy nějaké varování, výstraha, nabídka nebo předzvěst možných budoucích událostí.
 +
 
 +
'' '''PJ''': Větu nedořekneš, protože zadrnčí tětiva a do stromku kousek od vás se zabodne varovný šíp. ''
 +
 
 +
Po každém tahu vždy PJ předá slovo zpět hráčům a zeptá se, co budou dělat dál.
 +
 
 +
  '' '''Dyndara''': „Ale no tak, přátelé, není třeba hned vytahovat zbraně,“ zavolám do tmy.  
 +
'' '''Obrein''': „Kdybychom chtěli bojovat, tak bychom nepřicházeli takhle nápadně, nemyslíte?“ dodám. Pak se otočím k Jaříkovi a co nejtišeji mu řeknu: „Co dál, mladej? Ukaž nám, co se v tobě skrývá?“ ''
 +
 
 +
Tví spoluhráči nechali volbu dalších událostí na tobě. Opět platí, že ve skutečné hře bys mohl vymyslet úplně cokoliv, ale v tomto tutoriálu si vyber jednu ze tří možností:
  
 
* Vyběhnete co nejrychleji kolem nich, i když to bude skrze salvu šípů {{Jařík|8}}
 
* Vyběhnete co nejrychleji kolem nich, i když to bude skrze salvu šípů {{Jařík|8}}
 
* Chceš vyjednávat a něco skřetům nabídnout, aby vás nechali projít {{Jařík|13}}
 
* Chceš vyjednávat a něco skřetům nabídnout, aby vás nechali projít {{Jařík|13}}
 
* Chceš se probít skrze tábořiště a připravené skřeťáky {{Jařík|16}}
 
* Chceš se probít skrze tábořiště a připravené skřeťáky {{Jařík|16}}

Verze z 16. 7. 2019, 07:07

 Dyndara: Rozsvítila jsem lucernu a vydáváme se šeravým údolím za hlasy.
 Obrein: Vykračuji si bezstarostně a tak, abych byl dobře slyšet, ještě zmíním k ostatním: „Jestli umí mluvit, tak budou přátelští.“ 

Takovéto situaci se někdy říká příležitost na stříbrném podnose. Je to chvíle, kdy se hrdinové dobrovolně vystaví nějakému nebezpečí nebo reakci okolí. PJ si v tu chvíli vezme slovo a může zahrát svůj vlastní tah. Pokud nejde o přímé ohrožení postav, je to zpravidla tah měkký - tedy nějaké varování, výstraha, nabídka nebo předzvěst možných budoucích událostí.

 PJ: Větu nedořekneš, protože zadrnčí tětiva a do stromku kousek od vás se zabodne varovný šíp. 

Po každém tahu vždy PJ předá slovo zpět hráčům a zeptá se, co budou dělat dál.

 Dyndara: „Ale no tak, přátelé, není třeba hned vytahovat zbraně,“ zavolám do tmy. 
 Obrein: „Kdybychom chtěli bojovat, tak bychom nepřicházeli takhle nápadně, nemyslíte?“ dodám. Pak se otočím k Jaříkovi a co nejtišeji mu řeknu: „Co dál, mladej? Ukaž nám, co se v tobě skrývá?“ 

Tví spoluhráči nechali volbu dalších událostí na tobě. Opět platí, že ve skutečné hře bys mohl vymyslet úplně cokoliv, ale v tomto tutoriálu si vyber jednu ze tří možností:

  • Vyběhnete co nejrychleji kolem nich, i když to bude skrze salvu šípů (8)
  • Chceš vyjednávat a něco skřetům nabídnout, aby vás nechali projít (13)
  • Chceš se probít skrze tábořiště a připravené skřeťáky (16)