Jařík:(4)
Verze z 29. 6. 2019, 12:58, kterou vytvořil Markyparky (diskuse | příspěvky)
„Nalákáme je pasti,“ navrhneš. „Skvělý nápad,“ odvětí Dyndar a dodá, „ty budeš návnada." Usměje se. "My si s Obreinem vlezeme tady do křoví a ty začni tropit nějaký hluk. Třeba řvi bolestí, jako že jsi sem spadl shora a máš vyvrknutý kotník. To by je mohlo nalákat.“ Polkneš a kývneš. Asi je opravdu lepší, když návnada bude nejslabší bojovník, od pohledu nezkušený mladík. A ti zkušení budou v krytu a snáze tak vpadnou skřetům do zad. Dyndar s Obreinem se tedy ukryjí. Vezmeš velký kámen a hodíš ho do křoví, aby to pořádně zarachotilo. Potom zakřičíš „Auauauvajs, to bolí, asi jsem si vyvrkl kotník! Kam jsem to spadl? A jak se odsud dostanu?“
Snažíš se nalákat skřety do pasti. To by ve hře odpovídalo tahu LÉČKA, jehož zjednodušenou variantu si nyní vyhodnotíš. U něj záleží na tom, jak chytře past nastražíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti a přičti k nim hodnotu tvé inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností.
- 10 a více:
- Vlákal jsi nic netušící a neopatrné skřety do pasti (9)
- 7 – 9:
- Skřeti se zastavili kousek od tebe a dohadují se, co s tebou. Nejsou ostražití, ale nevlezli Dyndarovi a Obreinovi do rány. (10)
- 6 a méně:
- Vybral sis ke svému předstírání místo příliš blízko skřetům a příliš daleko od tvých společníků. Skřeti tě chytili a vlečou tě pryč dřív, než Dyndar a Obrein stihnou zareagovat. (11)