Jařík:(4)
Verze z 16. 7. 2019, 07:15, kterou vytvořil Markyparky (diskuse | příspěvky)
Ty: „Nalákáme je pasti,“ navrhnu. Dyndara: „Skvělý nápad,“ odpovím a dodám, „ty budeš návnada." Usměje se. Obrein: "My si s Dyndarou vlezeme tady do křoví a ty začni tropit nějaký hluk. Třeba řvi bolestí, jako že jsi sem spadl shora a máš vyvrknutý kotník. To by je mohlo nalákat.“ Ty: Nasucho polknu a kývnu. Asi je opravdu lepší, když návnada bude nejslabší bojovník, od pohledu nezkušený mladík. A ti zkušení budou v krytu a snáze tak vpadnou skřetům do zad. Dyndar s Obreinem se tedy ukryjí. Vezmu velký kámen a hodím ho do křoví, aby to pořádně zarachotilo. Potom zakřičím „Auauauvajs, to bolí, asi jsem si vyvrkl kotník! Kam jsem to spadl? A jak se odsud dostanu?“
Snažíš se nalákat skřety do pasti. To by ve hře odpovídalo tahu LÉČKA, jehož zjednodušenou variantu si nyní vyhodnotíš. U něj záleží na tom, jak chytře past nastražíš. Vezmi dvě šestistěnné kostky, hoď s nimi, výsledné hody sečti a přičti k nim hodnotu tvé inteligence (INT) – tedy 0. Podle výsledku, který hodíš, si vyber jednu z následujících možností.