Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Příručka Pána jeskyně

Přidáno 147 bajtů, 15. 9. 2019, 12:30
Poslouchej, co hráči chtějí, ale dávej jim to po svém
Nakonec posledním způsobem jak pracovat s hráčskými záměry, je využít NEPŘÍJEMNOSTÍ a POTÍŽÍ k tomu, abys hráčům otevřel novou zápletku, či jim postavil do cesty překážky, které díky svému záměru zkoušeli obejít.
'''''Příklad:''' Dokázal zloděj nalézt cestu do staré hrobky? Ano a dokonce ho přivedla až přímo do síně s pokladem. Bohužel pro něj, byla jen jednosměrná a on se teď bude muset s celým pokladem na zádech dostat zpět na povrch přes všechny nástrahy, které při hledání cesty obešel. Ale procházet pasti odzadu je pro hráče zároveň zajímavý a neotřelý zážitek, umožňující neobvyklé způsoby jejich překonávání.''
Při hraní tyto metody střídej - každá z nich je totiž překvapivá a osvěžující, když se objeví jednou za čas, ale mohla by se stát frustrující a nepříjemnou, kdyby se hrála stále dokola. Snaž se také nebýt předvídatelný - všímej si toho, jaké POTÍŽE nebo NEPŘÍJEMNOSTI hráči očekávají ... a občas se do jejich očekávání přesně stref a jindy udělej pravý opak.

Navigační menu